اخبار داغ

کارشناس هواشناسی؛

تداوم بارندگی، رگبار و رعد و برق در هرمزگان/ شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند

تداوم بارندگی، رگبار و رعد و برق در هرمزگان/ شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند
سی سی پور گفت: طی روز جاری در استان به ویژه مناطق شرقی و مناطق دریایی بارش باران همراه با رگبار و رعد وبرق تداوم خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه سی سی پور، کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان هرمزگان درگفتگو باخبرنگار هرمز اظهار کرد: طی روز جاری در استان به ویژه مناطق شرقی و مناطق دریایی بارش باران طی ساعاتی رگبار و رعد و برق تداوم خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: از ساعات بعدازظهر از میزان فعالیت موج بارشی در مناطق غربی و مرکزی کاسته شده اما به صورت پراکنده در جزایر غربی استان، نقاطی از تنگه هرمز و سواحل دریای عمان طی امشب بارندگی پیش بینی می شود.

,

سی سی پور عنوان کرد: با توجه به ابرناکی و احتمال افزایش لحظه ای سرعت باد در مناطق دریایی توصیه می شود تمهیدات لازم در تردد های دریایی صورت گیرد و شناورهای سبک از تردد دریایی خودداری کنند.

,

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان هرمزگان در ادامه گفت: سرعت وزش باد طی ساعات شب در تنگه هرمز تا محدوده ۴۰ کیلومتر در ساعت نیز خواهد رسید.

,

وی با بیان اینکه طبق نقشه های فعلی از روز سه شنبه تاثیرات موج بارشی مجددا در استان آغاز می شود، تصریح کرد: انتظار می رود مناطق بیشتری از استان تحت تاثیر موج بارشی قرار گیرد و شدت فعالیت در برخی نقاط دریایی در جزایر خلیج فارس و تنگه هرمز قابل ملاحظه خواهد بود.

,

سی سی پور خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی از سه شنبه تا پایان هفته جاری در استان کاهش دمای کمینه پیش بینی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه