اخبار داغ

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان:

سوخت مناطق سردسیر لرستان تأمین می‌شود/۴۰ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید

سوخت مناطق سردسیر لرستان تأمین می‌شود/۴۰ هزار خانوار مصرف‌کننده نفت سفید
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مستمر مناطق سردسیر لرستان اتخاذ شده است گفت: 40521 خانوار در استان مصرف کننده نفت سفید هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: با فرا رسیدن فصل سرما، شرکت پخش ملی فرآورده‌های نفتی تمهیدات لازم را برای تأمین سوخت رسانی مطلوب و مستمر به مردم مناطق سردسیر استان در نظر گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در این راستا شهرهای سردسیر استان نظیر نورآباد، الشتر، ازنا و الیگودرز در زمستان امسال مشکلی در زمینه تامین نفت سفید نخواهند داشت و در حال حاضر سوخت رسانی به منطقه صعب العبور شول آباد در حال انجام است.

,

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان با اشاره به اعتبار ۳۱ میلیون لیتر نفت سفید از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد: ۴۰ هزار و ۵۲۱ خانوار مصرف‌کننده نفت سفید تحت پوشش است که ۴ مرحله توزیع سهمیه کالابرگ نفت سفید از ابتدای امسال داشته‌ایم و مهلت اعتبار این کالابرگ‌های اعلامی تا پایان امسال است.

,

وی بیان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با داشتن ۳۰۹ فروشندگی فعال در سطح استان و مناطق سخت گذر آمادگی تأمین سوخت مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی را دارد.

,

بهرامی گفت: توزیع این مقدار فرآورده نفتی با بهره‌گیری از ۲۹۰ دستگاه نفتکش جاده‌پیما انجام می‌شود و تمهیدات لازم برای آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی استان در فصل سرما اندیشیده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه