اخبار داغ

ادامه بارش‌ها در استانهای کشور

ادامه بارش‌ها در استانهای کشور
ضیاییان گفت: امروز در برخی مناطق شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده باران و برف و در شرق سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق ضیاییان مدیرکل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: امروز در برخی مناطق شمال شرق و ارتفاعات البرز شرقی بارش پراکنده باران و برف و در شرق سواحل دریای خزر بارش باران پیش بینی می‌شود. ضمن آنکه در استان‌های هرمزگان، تنگه هرمز، سواحل شرقی استان هرمزگان، جنوب بوشهر و کرمان، برخی مناطق سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی از تداوم بارش طی روز سه شنبه در جنوب و جنوب شرق کشور خبر داد و گفت: بنابر بولتن‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر روز سه شنبه در استان‌های هرمزگان، بوشهر، جنوب فارس، جزایر خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل شرقی هرمزگان بارش و رعد و برق شدت خواهد داشت.
,
 
,
ضیاییان ادامه داد: روز چهارشنبه در خلیج فارس و دریای عمان، استان سیستان و بلوچستان و برخی مناطق خراسان جنوبی و کرمان بارش پراکنده رخ می‌دهند و در دامنه‌های زاگرس مرکزی در کردستان، کرمانشاه، همدان، زنجان، قزوین و ارتفاعات البرز مرکزی باران و برف پیش بینی می‌شود.
,
 
,
این مقام مسئول از وقوع بارش پراکنده در شمال شرق در ایام پایانی هفته خبر داد و گفت: از اواخر وقت روز پنج شنبه با ننفوذ سامانه بارشی به غرب کشور، بارش پراکنده باران در نوار غربی کشور پیش بینی می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه سامانه بارشی روز جمعه در اکثر مناطق کشور فعال است، بیان کرد: روز جمعه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی و اکثر مناطق کشور منجر به بارش باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در مناطق سردسیر بارش برف می‌شود.
,
 
,
مدیر کل مرکز پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز جمعه سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود، افزود: روز شنبه در شمال شرق، دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب کشور بارش پراکنده رخ خواهد داد.
,
 
,
ضیاییان در پایان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران تصریح کرد: امروز پدیده غالب استان تهران وزش باد بوده که بدین ترتیب هوای تهران کاملا پاک می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه