اخبار داغ

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کنگان:

لزوم توسعه و اشاعه آموزش های مهارتی در بین اقشار مختلف جامعه

لزوم توسعه و اشاعه آموزش های مهارتی در بین اقشار مختلف جامعه
رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کنگان گفت : آموزشهای فنی و حرفه ای می تواند نیازهای آموزشی صنایع استان را برطرف نماید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،محمد جواد کاشفی در نشست با رئیس اداره آموزش مجتمع گاز پارس جنوبی، اظهار داشت : آمزش فنی و حرفه ای بوشهر، توسعه مشارکت با کلیه بخش های دولتی و غیر دولتی دخیل در امر آموزش و اشتغال را به منظور ایجاد هماهنگی و همسویی جهت ارائه آموزش های کار به گروه های هدف و بخش خصوصی برای تقویت و توسعه آنها بمنظور بهره گیری از ظرفیت های متقابل ، در سرلوحه وظایف و برنامه های خود قرار داده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس،,

وی با بیان اینکه آموزش های مهارتی زمینه ساز پیشرفت صنایع است، تصریح کرد: با توجه به رسالت فنی و حرفه ای تلاش می شود تا با ارزیابی تجارب سال های گذشته چالشها بازبینی و نقاط قوت و ضعف را شناسایی کنیم تا خروجی بهتری در حوزه مهارت آموزی در صنایع استان داشته باشیم.

,

 

,

کاشفی برنامه ریزی منسجم جهت اجرای هدفمند طرح صلاحیت حرفه ای شاغلین مجتمع گاز پارس جنوبی را در راستای بهره وری صنایع مفید دانست و اظهار کرد: یکی از مهمترین راه های ترویج فرهنگ مهارت آموزی در بین شاغلین در صنعت ارتقاء دانش و مهارت نیروهای پائین دستی در جهت بهروه وری است.

,

رئیس مرکز آموزش فنی  حرفه ای کنگان بیان کرد: بدون تردید رشد و توسعه همه جانبه کشور مستلزم تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و کار آفرین است تا در سایه تحولات نوین اقتصادی و تحقق ایده‌های خلاقانه میهن اسلامی به سوی شکوفایی اقتصادی گام برداشته و به جایگاهی که شایسته آن است دست یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه