اخبار داغ

سردار سلامی:

محرومیت‌زدایی را در تمام کشور ادامه می‌دهیم

محرومیت‌زدایی را در تمام کشور ادامه می‌دهیم
سرلشکر پاسدار سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی شهرستان پردیس از ادامه سازندگی و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سرلشکر پاسدار سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی شهرستان پردیس از ادامه سازندگی و محرومیت‌زدایی در سراسر کشور خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز 21 آذر ماه 1398 در حاشیه آیین افتتاح بیست و چهار واحد مسکونی شهرستان پردیس در استان تهران در راستای پروژه محرومیت زدایی سپاه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امیدوارم غلبه و چیرگی کامل را در محرومیت زدایی به دست بیاوریم و شاهد این باشیم که دیگر هیچ فقیری دیگر در جامعه ما وجود نداشته باشد.

,

وی بر همین اساس یادآور شد: ما امر سازندگی و محرومیت‌زدایی را در همه کشور و به کمک همه دستگاه‌های اجرایی ادامه خواهیم داد.

,

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان مصاحبه کوتاه خود در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم که ما در این جریان از فضل الهی هم برخوردار خواهیم بود و کار را به فضل خدا تمام خواهیم کرد.

,

لازم به ذکر است ، سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (علیه السلام) استان تهران نیز سرلشکر سلامی را در این آیین همراهی می‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه