اخبار داغ

رئیس هیئت کشتی ملایر خبر داد؛

حضور تیم کشتی ملایر در مسابقات لیگ نوجوانان استان

حضور تیم کشتی ملایر در مسابقات لیگ نوجوانان استان
رئیس هیئت کشتی ملایر گفت: تیم نوجوانان کشتی ملایر با نام شورای شهر و شهرداری ملایر در مسابقات لیگ نوجوانان استان حضور می‌یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود مؤمنی، رئیس هیئت کشتی ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار  عصر همدان، با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ کشتی استان همدان اظهار داشت: پس از مدت‌ها لیگ کشتی نوجوانان استان امسال برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان،,

وی، با بیان اینکه هشت تیم از سراسر استان در لیگ حضور دارند گفت: تیم ملایر نیز با حمایت شورای شهر و شهرداری در این مسابقات حضور می‌یابد.

,

رئیس هیئت کشتی ملایر به حضور مربیان برجسته شهرستان تیم ملایر اشاره کرد و افزود: در این مسابقات جلال لطیفی، امین احمدی، حسین کولیوند، ساسان روزبهانی و مجید لطیفی تیم ملایر را مربی‌گری می‌کنند.

,

مؤمنی با اشاره به حضور کشتی گیران برجسته نوجوان شهرستان در این تیم بیان کرد: 20 گشتی گیر نوجوان ملایری برتر ملایر برای این مسابقات شناسایی و به عضوت تیم درآمده‌اند.

,

وی، در پایان با تاکید براینکه برگزاری مسابقات لیگ نوجوانان علاوه بر ایجاد شورونشاط در بین کشتی گیران باعث پشتوانه سازی و استعدادیابی می‌شود خاطر نشان کرد: هفته اول این مسابقات در شهر نهاوند برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه