اخبار داغ

بررسی چالش های تبدیل شدن رشتخوار از بخش به شهرستان؛

انتظار چندساله بانوان رشتخواری برای راه اندازی مجموعه پارک بانوان

انتظار چندساله بانوان رشتخواری برای راه اندازی مجموعه پارک بانوان
رشتخوار از جمله شهرستان‌های استان خراسان رضوی است که با وجود اینکه از اوایل دهه 80 از بخش به شهرستان ارتقاء پیدا کرده است، اما همچنان فاقد امکانات تفریحی مناسب برای جمعیت بالغ بر 62 هزار نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ رشتخوار از جمله شهرستان های استان خراسان رضوی است که با وجود اینکه در اوایل دهه 80 از بخش به شهرستان ارتقا پیدا کرده است، همچنان با وجود گذشت دو دهه، فاقد امکانات تفریحی، گردشگری مناسب برای جمعیت بالغ بر 62 هزار نفر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

گسترش شادی و نشاط در جامعه و هزینه کردن در این زمینه، به اندازه ای که آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی برای جامعه هزینه دارند، هزینه‌بر نیست، از این رو می‌توان با رعایت قوانین حاکم بر جامعه، به آسانی زمینه‌های لازم برای شادمانی مردم را فراهم کرد.

,

مطابق نظر کارشناسان فعال در این حوزه ثابت شده است که شادی و نشاط، ماده اولیه تغییر جامعه و تحول و تکامل درونی انسان‌هاست. در جامعه خوشحال و خرسند تولید بهتر، اشتغال بیشتر و اقتصاد سالم‌تر خواهد بود.

,

بدون شک در چنین محیطی امنیت اجتماعی و فردی راحت‌تر به دست می‌آید. در محیط شاد، ذهن انسان پویا، زبانش گویا و استعدادش شکوفا می‌شود، در حالی‌که جامعه‌ای که جوانانی افسرده دارد محکوم به شکست است چرا که انرژی افراد صرف برطرف کردن اندوه و ناراحتی شده و دیگر فرصتی برای تولید و توسعه باقی نمی‌ماند.

,

انتظار چندساله بانوان رشتخواری برای راه اندازی مجموعه پارک بانوان

, انتظار چندساله بانوان رشتخواری برای راه اندازی مجموعه پارک بانوان,

, ,

خانم صباغ از بانوان ساکن شهر رشتخوار در رابطه با مجموعه تفریحی پارک بانوان این شهر به خبرنگار ما گفت: با وجود اینکه چندین سال است از وعده راه اندازی مجموعه پارک بانوان رشتخوار می گذرد اما همچنان این مجموعه تنها با دیوار کشیده شده دور آن هیچ پیشرفت و پیگیری نداشته است.

,

خانم زارع دیگر بانوی شهروند ساکن شهر رشتخوار نیز در رابطه با کمبود امکانات مناسب ورزشی برای بانوان در رشتخوار گفت: علی رغم علاقه بانوان به ورزش های مختلف در رشتخوار این شهرستان از لحاظ ارائه امکانات ورزشی در حد انتظار بانوان نیست؛ وجود استعداد های مختلف ورزشی و نبود امکانات باعث عدم پیشرفت و شکوفایی استعداد بانوان در رشتخوار است، گواه این مطلب تیم های ورزشی کاراته بانوان در بخش جنگل این شهرستان است که با وجود امکانات کم مقام های متعدد استانی و کشوری کسب کرده اند، اما تقویت دیگر رشته ها نیازی است که همچنان نیازمند توجه و پیگیری مسئولان ورزشی در رشتخوار است.

,


تاکید شهروندان بر ادامه دار بودن تکمیل استخر شنای رشتخوار

,
, تاکید شهروندان بر ادامه دار بودن تکمیل استخر شنای رشتخوار,

, ,

علی ساعدی از علاقمندان به رشته ورزشی شنا در رشتخوار یا تاکید و درخواست از مسئولان نسبت به پیگیری و راه اندازی هرچه سریع تر استخر شنای رشتخوار توسط مسئولان گفت: استخر شنای رشتخوار چندین سال است که چشم جوانان علاقمند به رشته های ورشی شنا را به خود دوخته است از طرفی اتمام و آغاز به کار استخر شنا بسیاری از جوانان این مرز بوم را برای تفریحات سالم به سمت خود خواهد کشاند.


مجتبی موسوی از ساکنان روستاهای شهرستان رشتخوار در رابطه با نبود سینما و امکانات مناسب برای بهره مندی مردم در جهت خالی شدن ذهن از دغدغه های روز مره در رشتخوار گلایه کرد و در این رابطه گفت: مردم طول هفته را با تلاش در جهت گذران زندگی کار می کنند اما یکی از نیازهای اساسی مردم به ویژه بانوان خانه دار بهره مندی از امکانات تفریحی از جمله سینما است که روحیه نشاط را در خانواده تقویت کند.

,
,
, ,
,

مهدی احمدی نیز با درخواست از مسئولان در جهت پیگیری راه اندازی استخر شنا در رشتخوار گفت: ادامه دار بودن روند ساخت و تکمیل استخر شنای رشتخوار از خواسته های بحق مردم در شهرستان رشتخوار است که می تواند از تردد و مراجعه جوانان به شهرستان های همجوار جلوگیری کند.

,


افتتاح استخر شنای رشتخوار تا خرداد سال آینده

,
, افتتاح استخر شنای رشتخوار تا خرداد سال آینده,


مهدی پرتو رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با درخواست های شهروندان و پیگیری های اداره ورزش و جوانان در زمینه تکمیل استخر شنا و دیگر اماکن ورزشی در این شهرستان گفت: 1 میلیارد 400 میلیون تومان میزان اعتبار تعلق گرفته سال جاری به مجموعه ورزشی استخر شنا در رشتخوار بوده، که تا خرداد سال آینده این پروژه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

, ,
,

وی همچنین با تاکید بر دنبال شدن ساخت مجموعه خانه کشتی در رشتخوار گفت: برای ساخت و تکمیل خانه کشتی رشتخوار 350 میلیون اعتبار در نظر گرفته شده است که کار ساخت آن نیز در حال دنبال شدن است.
پرتو در رابطه با سوال خبرنگار ما در رابطه با اماکانات ورزشی در بخش جنگل این شهرستان نیز گفت: زمین چمن مصنوعی بخش جنگل این شهرستان نیز با پیگیری های انجام شده 230 میلیون اعتبار گرفته که به زودی روند ساخت و بهره برداری آن نیز انجام خواهد شد.
 

,
,
,

روشنایی مسیر مجموعه تفریحی پارک مادر انجام شده است/ آسفالت مسیر پس از اتمام نقاط شهری دنبال می شود

, روشنایی مسیر مجموعه تفریحی پارک مادر انجام شده است/ آسفالت مسیر پس از اتمام نقاط شهری دنبال می شود,


حسین احمد پور، رئیس شورای شهر رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر رشتخوار همواره فراهم کردن امکانات و فضاسازی در جهت رفاه حال شهروندان بوده است، گفت: در همین راستا و بنا به درخواست شهروندان جهت استفاده از فضای سبز مجموعه تفریحی پارک مادر کار روشنایی مسیر و فاصله این مجموعه تفریحی تا شهر رشتخوار با همکاری اداره برق شهرستان طی سال جاری دنبال شده و شهروندان از نعمت روشنایی مسیر هم اکنون بهر مند هستند.

, ,
,

وی همچنین با اشاره به اینکه مجموعه پارک بانوان به محض دریافت اعتبار روند تکمیل آن دنبال می شود اظهار داشت: هم اکنون بحث دیوار کشی و حصار نرده این مجموعه دنبال شده است.

,

رئیس شورای شهر رشتخوار با اشاره به اینکه اسفالت مسیر پارک مادر پس از اتمام نقاط باقی مانده در شهر آسفالت می‌شود، یاداور شد: امدواریم طی سال آینده روند آسفالت و دسترسی آسان شهروندان به مجموعه تفریحی پارک مادر در رشتخوار فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه