اخبار داغ

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار:

چهره علامه محمدحسین طباطبایی به دست هنرمند بهاری به تصویر درآمد

چهره علامه محمدحسین طباطبایی به دست هنرمند بهاری به تصویر درآمد
رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار از دیوارنگاری هنرمند بهاری از تصویر محمدحسین طباطبایی به مناسبت گرامیداشت این علامه بزرگوار در لالجین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومه فزونی، رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان،  با بیان اینکه علامه محمد حسین طباطبایی از علمای برجسته و شاخص کشور اسلامی ما است گفت: ایشان مفسر بزرگ شیعه و مولف تفسیر المیزان است  و روز ۲۴ آبان روز رحلت این علامه بزرگوار می باشد که به همین مناسبت این روز به نام روز کتاب و کتابخوانی نامگذاری شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان،,

فزونی ادامه داد: بسیاری از افراد اطلاعی از دلیل نامگذاری این روز به نام روز کتابخوانی ندارند، لذا بر آن شدیم که به این مناسبت تصویر علامه طباطبایی را در یکی از کتابخانه های شهرستان به همین نام تصویر کنیم تا به نوعی بتوانیم این الگوی ملی را به مردم بشناسانیم و کار او را ارج بگذاریم.

,

وی با اشاره براینکه پیشنهاد دیوارنگاری چهره علامه محمد حسین طباطبایی در کتابخانه طباطبایی شهر لالجین داده شد تصریح کرد: یوسف عبدی نژاد از هنرمندان بهاری اجرای این طرح را عهده دار شد و متولی کار نیز شورای شهر و شهرداری لالجین شد و ما نیز در کنار این عزیزان بودیم تا کار به پایان رسید.

,

رئیس اداره کتابخانه های شهرستان بهاراظهار داشت: با اتمام کار مراسمی با حضور مسئولین شهرستانی و مدیرکل اداره کتابخانه های استان در لالجین برگزار شد و از این تصویر رونمایی شد.

,

فزونی در پایان ضمن تشکر از شورای شهر و شهرداری لالجین در اجرای این طرح گفت: خوشبختانه مسئولین شهر لالجین به خوبی در مباحث فرهنگی ما را همراهی می کنند که این نشان دهنده بلندنظری آنها نسبت به مسائل فرهنگی است، امیدواریم که در سایر شهرهای شهرستان نیز شاهد همراهی مسئولین با مباحث فرهنگی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه