اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی کشور:

۶۲۰۰ گروه جهادی در سیل خدمت رسانی کردند

۶۲۰۰ گروه جهادی در سیل خدمت رسانی کردند
رئیس بسیج سازندگی کشور گام دوم انقلاب را از جنس جنگ ایمان، اعتقاد و باور در مقابل استکبار دانست و گفت: اکنون در مرحله دولت سازی اسلامی هستیم که جوانان جهادگر باید آن را بسازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  ۸دی محمد زهرایی رئیس بسیج سازندگی کشور صبح امروز در همایش شکوه هجرت و آموزش گروه های جهادی استان گیلان با بیان اینکه جهادگران پرچم واقعی دفاع از انقلاب را به دست گرفته و در جنگ اقتصادی دلگرمی رهبر انقلاب هستند اظهار کرد: لبخند رضایت بر لبان مردم روستایی را نمیتوان جایگزین هیچ میز و صندلی و سِمَتی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

زهرایی با اشاره به اینکه اگر از مردم فاصله بگیرید از خدا فاصله گرفته اید اذعان کرد: امروز انقلاب به مردان و مردانگی فارغ از جنسیت نیاز دارد.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور با اشاره به جوانان و ماهیت جهادگری در بیانیه گام دوم انقلاب گفت: جوانان باید خود را نشان دهند و حق خود را بگیرند تا در عرصه حضور پیدا کنند؛ این حضور مطالبه رهبر انقلاب است.

,

وی با اشاره به اینکه امروز وجود فضای مجازی، تهاجمات فرهنگی و … جهادگران را توانا تر از قبل کرده ابراز کرد: حتی یک ریال بودجه در بسیج برای سیل و حرکت های جهادی نبود اما ۶هزار و ۲۰۰گروه جهادی شامل ۱۲۰هزار نفر از راه های مختلف مالی یا جانی حتی کمک کردند.

,

زهرایی گام دوم انقلاب را از جنس جنگ ایمان، اعتقاد و باور در مقابل استکبار دانست و افزود: اکنون در مرحله دولت سازی اسلامی هستیم که جوانان جهادگر باید آن را بسازند.

,

رئیس بسیج سازندگی کشور ادامه داد: بسیج نهاد تسهیل گر برای جمع آوری همه ظرفیت ها کنار خود است؛ تشکل ها و شوراهای جهادی شکل می گیرند تا به جهاد سازندگی کمک کنند.

,

وی با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی جهادگران گفت: اثرات هنری جهادی خود را به این جشنواره ارسال کنید تا مردم ببینند و جهاد فرهنگی خود را هنرمندانه نشان دهید.

,

زهرایی با اشاره به سخن رهبر انقلاب مبنی بر اینکه همه تهدیدها را به فرصت تبدیل کنید خاطر نشان کرد: بیکاری، محرومیت، فضای مجازی، و …تهدیداتی هستند که باید با انسجام و وحدت به فرصت شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه