اخبار داغ

طعنه جالب استرلینگ به بازیکن منچستر +عکس

طعنه جالب استرلینگ به بازیکن منچستر +عکس
مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچسترسیتی که این روزها سوژه اهالی فضای مجازی شده به شیوه‌ای جالب خود را با هموطنش در تیم فوتبال منچستریونایتد مقایسه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیروزی 4 بر یک شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال منچسترسیتی در خانه دیناموزاگرب در آخرین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صحنه‌های جالبی داشت که یکی از آنها بیشتر به چشم تماشاگران آمده است: چهره و حالت صورت رحیم استرلینگ هنگام زدن یک ضربه به توپ مقابل دروازه حریف. تصویر صورت این مهاجم انگلیسی که حالت خنده‌داری پیدا کرده، در فضای مجازی پخش شده و بسیاری از اهالی شبکه‌های اجتماعی را به یاد هموطن او در منچستریونایتد یعنی فیل جونز انداخته است. در فوتبال انگلیس فیل جونز به خاطر حالت‌های جالب و خنده‌دار صورتش در زمین بازی معروف است و تصویر بسته صورت او در موقعیت‌های مختلف بازی، بارها و بارها به سوژه طنزپردازی رسانه تبدیل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, منچسترسیتی , دیناموزاگرب , رحیم استرلینگ ,

استرلینگ هم از همین مسئله استفاده‌ای طنزآمیز کرده و به انتشار تصویر چهره‌اش هنگام ضربه زدن به توپ مقابل دیناموزاگرب واکنش جالبی داشته است. او در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، تصویر خود را گذاشته و نوشته است: «فیل جونز به من افتخار می‌کند».

,

استرلینگ 25 ساله در این بازی هیچ سهمی از 5 گل تیمش نداشت، هر چند او در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا 5 گل زده است.

,

, ,
منبع: تسنیم
, منبع: تسنیم]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه