اخبار داغ

در سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

بازرسی از 700 واحد فعال در بخش آرد و نان

بازرسی از 700 واحد فعال در بخش آرد و نان
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از انجام 725 بازرسی طی آبان ماه سالجاری و تشکیل 27 پرونده تخلف به ارزش بالغ بر 28 میلیون در بخش آرد و نان این استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفت وگو با عصرهامون، گفت: در آبانماه امسال در بخش آرد و نان در سطح استان، از 6 کارخانه آرد و 719 نانوایی بازرسی به عمل آمد که منجر به تشکیل 27 پرونده تخلف با ارزش ریالی 28 میلیون 836 هزار ریال شد.
وی افزود: پرونده های تشکیل شده جهت رسیدگی و سیرمراحل قانونی به مراجع ذیربط ارسال شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,

تخلفات اقتصادی را اعلام کنید

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اظهار کرد: هم استانی‌ها می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی،کم فروشی وتقلب، احتکار،  انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی با شماره 124 ستادخبری سازمان در طول شبانه روز و یا با حضور در محل سازمان به حوزه ستادخبری به صورت حضوری و کتبی ارائه کنند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارش، بازرسین این سازمان سریعاً اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش متخلف یا غیرمتخلف کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد. همچنین پورتال سازمان نیز راه دیگر ارتباط بازرسان این سازمان جهت دریافت گزارشات مردمی است.

, تخلفات اقتصادی را اعلام کنید,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه