اخبار داغ

ابراز خرسندی واشنگتن از پیروزی حزب محافظه‌کار انگلیس

ابراز خرسندی واشنگتن از پیروزی حزب محافظه‌کار انگلیس
رئیس‌جمهور آمریکا و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی از پیروزی حزب محافظه‌کار در انتخابات سراسری انگلیس استقبال کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با محرز شدن اکثریت قاطع حزب محافظه‌کار انگلیس در انتخابات سراسری این کشور، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) از این پیروزی ابراز خرسندی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
ترامپ در صفحه شخصی توئیتر خود با تبریک به «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس و رهبر حزب محافظه‌کار، نوشت: «به بوریس به خاطر این پیروزی بزرگ تبریک می‌گویم! بریتانیا و ایالات متحده اکنون می‌توانند بعد از برگزیت، آزادانه به انعقاد قرارداد جدید تجاری بپردازند».
,
 
,
وی درباره قرارداد جدید تجاری بین آمریکا و انگلیس توضیح داد:‌«این توافق، پتانسیل این را دارد که بسیار بزرگتر و سودآورتر هر توافقی باشد که [انگلیس] می‌توانست با اتحادیه اروپا ببندد. بوریس جشن بگیر!»
,
 
,
وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نیز، که پیشتر با دخالت آشکار در انتخابات سراسری انگلیس خواستار شکست حزب کارگر به رهبری «جرمی کوربین» شده بود، پیروزی جانسون را تبریک گفت.
,
 
,
کاتص در صفحه شخصی توئیتر خود نوشت: «به بوریس جانسون نخست‌وزیر انگلیس و همکارم "دومینیک راب" وزیر خارجه انلگیس به خاطر این پیروزی تاریخی تبریک می‌گویم».
,
 
,
وی همچنین از تمایل خود برای ارتقا و تحکیم روابط تل‌آویو با لندن خبر داد.
,
 
,
صبح امروز با اعلام نتایج رسمی شمارش نیمی از آراء انتخابات سراسری انگلیس، حزب محافظه‌کار، توانست اکثریت قاطع پارلمان انگلیس را به دست آورده و پیروز انتخابات شود. 
,
 
,
جانسون با تاریخی توصیف کردن انتخابات سراسری روز گذشته این کشور، پیروزی حزب محافظه‌کار را حکم محکمی برای اجرای برگزیت دانست.
,
 
,
تبریک وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به جانسون در حالی است که روز گذشته نیز «زیپی هوتُولی» معاون وی رهبر حزب کارگر را «ضد یهودی» معرفی و از احتمال قدرت گرفتن این حزب بعد از انتخابات ابراز نگرانی کرده بود. 
,
 
,
منبع: فارس 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه