اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان:

منتخبان مجلس در لرستان سابقه خدمتگزاری به مردم را داشته باشند

منتخبان مجلس در لرستان سابقه خدمتگزاری به مردم را داشته باشند
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: در این ایام که به انتخابات نزدیک می شویم تدابیری اندیشیده شود که افرادی انتخاب شوند که در سابقه خود سابقه وقف خدمتگزاری به مردم را دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از سفیر افلاک، آیت الله سید احمد رضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر خرم آباد با اشاره به عوامل ماندگاری حکومت  اسلامی اظهار داشت: در تاریخ نظام هایی که با نام و شعار دین بنا شدند با پایبندی بر این شعارها و حرکت در مسیر احکام الهی پابرجا ماندند اما آن زمان که از تقیداتشان کم و از شعارها فاصله گرفتند زمینه سقوط و زوالشان فراهم شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی رعایت حدود الهی را موجبات نزول فیوضات، رحمت و برکات الهی در طول ۴۰ سال دانست و افزود: اگر سرچشمه و سیرابی سیاست از اخلاق و معنویت باشد طریقی برای کمال و بهشت است اما جدایی سیاست از اخلاق و استفاده از آن برای کسب قدرت و ثروت موجب سیاست ورزی شده و انگاه دیگر این سیاست، سیاست اسلامی شناخته نمی شود.

,

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به این که مسئولان موظف به رعایت قانون و انجام وظیفه خود بدور از سلیقه ها و اعمال نظر شخصی هستند خاطرنشان کرد: در این ایام که به انتخابات نزدیک می شویم و جمعی بر حسب احساس وظیفه ثبت نام کرده اند باید تدابیری اندیشیده شود که سیاست ما از اخلاق سرچشمه بگیرد و  مسئولتن ذی ربط نظارت و اجرا وظیفه خود را طبق قوانین انجام دهند.

,

وی با بیان این که ضرورت دارد افرادی انتخاب شوند که در سابقه خود سابقه وقف خدمتگزاری به مردم را دارند تصریح کرد: شخصی که برای نمایندگی داوطلب می شود می خواهد خودش را وقف خدمت به مردم کند، وقف یعنی فرد مالی و ملکی که دارد از ملکیت خود خارج و در اختیار دیگران قرار می دهد و نفع مالی از آن ملک نخواهد داشت و برای عموم مردم است در طول این چهار سال نفع مادی نداشته و خدمت  را وقف مردم می کند و بعد از ۴ سال ذخیره ملک و مال نداشته باشد به اندازه احتیاج استفاده کند.

,

شاهرخی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شهید مفتح و نامگذاری این روز به نام وحدت حوزه و دانشگاه عنوان کرد: وحدت در شکل گیری نظام اسلامی وادامه آن به عنوان امری راهبردی مهم بوده است و هر جا نگاه کنیم تحصیل کردگان حوزه و دانشگاه حضور دارند قبل از پیروزی انقلاب روحانیون آگاه و بصیر با ارتباط با دانشجویان پیوند مستحکمی بین دانشگاه و حوزه به وجود آوردند در سال های بعد از پیروزی انقلاب این وحدت ادامه داشت.

,

وی با اشاره به این که حاصل تلاش حوزه و دانشگاه تربیت انسان های تحصیل کرده و فرهیخته است که در پیروزی انقلاب اسلامی و همه مقاطع مشاهده می کنیم گفت:ضرورت دارد جلسات مشترکی بین فرزانگان و اساتید دانشگاه و حوزه برگزار تا با تبادل نظر و خرد جمعی مسائل روز و راه حل مسائل و مشکلات کلان کشور را بیان کنند.

,

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: در این مدت با اقشار و طبقات مختلف جلسه داشتیم ان شاالله نشست های تخصصی را برگزار می‌کنیم تا با همفکری و همکاری مدیران متعهد و خدوم، باتجربه و با یاری خداوند رهنمودهای رهبری را برای برون رفت از مشکلات استان عملیاتی کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه