اخبار داغ

دبیر حزب موتلفه زنجان:

گام دوم نقشه راه مجلس تراز انقلاب است

گام دوم نقشه راه مجلس تراز انقلاب است
دبیر حزب موتلفه زنجان گفت: نمایندگان مجلسی که اکنون نامزدهای انتخاباتی هستند باید بدانند که به مجلسی راه پیدا می‌کنند که نقشه راه آن مجلس بیانیه گام دوم انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح الله صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; بابیان اینکه در رابطه با مجلسی که در آینده نزدیک قرار است نمایندگان آن توسط مردم انقلابی، بصیر و آگاه ایران انتخاب شوند حساسیت خاصی وجود دارد، اظهار کرد: با توجه به موقعیت زمانی موجود و روند بالندگی انقلاب که تا به اینجا طی شده است و بعد از این هم مطابق نقشه راهی که رهبری در بیانیه گام دوم اعلام کردند ادامه خواهد داشت اهمیت و حساسیت این مجلس را بیشتر از قبل کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی بابیان اینکه اولین هر نهاد انقلابی که داعیه خدمت به‌نظام، انقلاب و مردم دارد در رأس آن‌ها قطعاً مجلس قرار دارد، ابراز کرد: می‌توان گفت که در بین ارکان بسیار مهم و تأثیرگذار در بالندگی انقلاب، مجلس شورای اسلامی بالاترین نقش را داشته است که هیچ نهاد و ارگانی به این اندازه مؤثر نبوده.

,

دبیر حزب موتلفه زنجان بابیان اینکه تمامی قوا از طرف مجلس تحت تأثیر هستند، عنوان کرد: مولفه اول مجلس تراز انقلاب خصوصیات اعتقادی مجلس است؛ مجلس چون منتصب به‌نظام اسلامی است، التزام عملی به اسلام و نظام و ولایت‌فقیه باید در آن موج بزند و به‌صورت راستین در آن متبلور باشد.

,

وی بابیان اینکه برای اینکه مجلس به آن جایگاه اعتقادی خود برسد باید در نمایندگان این خصوصیت جلوه‌گر باشد و باید التزام عملی به اسلام، تقوا، صداقت وفا به عهد در آن‌ها مشهود باشد.

,

صمدی با اشاره به اینکه برخی از نمایندگان در زمان کاندیداتوری قول‌هایی را به مردم می‌دهند که نه بعضاً می‌توانند به این قول‌ها عمل کنند و نه آن قول ها وظیفه آن نماینده است بیان کرد: اگر نمایندگان از صداقت لازم برخوردار باشند این اتفاق نمی‌افتد.

,

وی بابیان اینکه نمایندگان مجلسی که اکنون نامزدهای انتخاباتی هستند باید بدانند که به مجلسی راه پیدا می‌کنند که نقشه راه آن مجلس بیانیه گام دوم انقلاب است، تصریح کرد: نمایندگان مجلس باید بررسی کنند و ببیند چگونه می‌توانند در ایران و جهان این نقشه راه را که لازمه عمل به آن التزام عملی به ولی فقه است عملیاتی کنند.

,

دبیر حزب موتلفه زنجان به اشاره به اینکه مجلس تراز انقلاب فقط در داخل کشور مؤثر نیست و در عرصه جهانی نیز مؤثر است، ابراز کرد: تأثیر مجلس تراز انقلاب در بعد بین‌الملل کمتر از تأثیر آن در داخل از کشور نیست.

,

وی با اشاره به  اینکه باید نمایندگان بصیرت لازم را داشته باشند تا در بعد بین‌الملل بتوانند با دشمنان مقابله کنند، ادامه داد: مسئله دشمن‌شناسی حقیقتاً مهم است و یک نماینده مجلس باید از آن اطلاع داشته باشد.

,

صمدی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص مجلس شورای اسلامی، عنوان کرد: نمایندگان مجلس باید در حد لازم به مشکلات درونی و اقتصادی اشراف داشته باشد و برای مشکلات اقتصادی و بیکاری مردم یک نقشه راهی عملیاتی داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس باید از دولت برای رفع مشکلات مردم و مشکلات اقتصادی کشور مطالبه کند، ادامه داد: مردم ما باید بدانند که چه کسی دارای آن علمی است که مجلس را در رأس امور قرار دهد.

,

دبیر حزب موتلفه زنجان بابیان اینکه مردم توقع دارند که نمایندگان مجلس شورای اسلامی مردمی باشند و این‌یکی از مطالبات به جد مردم است، افزود: با توجه به اتفاقات اخیر مردم از مجلس فعلی مأیوس شده‌اند و این مجلس را مردمی نمی‌دانند.

,

وی با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس سفره خود را از سفره مردم جدا کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در مجلس تراز انقلاب نماینده مردم باید سطح زندگی برابر با مردم داشته باشد تا نیازها و مشکلات مردم را درک کند.

,

دبیر حزب موتلفه زنجان با اشاره به اینکه موتلفه‌های دیگر مجلس تراز انقلاب بانشاط و توانمند و جوان بودن است، افزود: مجلس باید نشاط و جوان بودن را مدنظر باشد و در عین نوگرایی نو نویسی و نو فهمی عمل کند.

,

وی بیان کرد: جهاد گونه عمل کردن و سابقه جهادگری و ایثارگری داشتن یکی از مؤلفه‌های مجلس تراز انقلاب است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه