اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان همدان اعلام کرد؛

ثبت ۶۰۰ هزار تماس با پلیس 110 استان همدان

ثبت ۶۰۰ هزار تماس با پلیس 110 استان همدان
فرمانده نیروی انتظامی استان همدان گفت: در ۸ ماهه نخست امسال بیش از ۶۰۰ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ استان ثبت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار بخشعلی کامرانی صالح در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ گفت: با همکاری مردم و تلاش پرسنل خدوم نیروی انتظامی به حمد الله امنیت خوبی در استان همدان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: تعامل مردم با پلیس استان بسیار خوب است و همه تلاش ناجا نیز حفظ امنیت با همکاری مردم و برخورد با هنجارشکنان است.

,

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: در  ۸ ماهه نخست امسال بیش از ۶۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ نیروی انتظامی ثبت شده است که در زمینه های مختلف بوده است.

,

وی ادامه داد: بیش از ۵۰ درصد از این تماس ها منجر به انجام عملیات شده است که نشان از اعتماد مردم به نیروی انتظامی است.

,

کامرانی صالح به دیگر اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مبارزه با کالای قاچاق از اولویت های نیروی انتظامی است و در ۸ ماهه اول امسال ارزش کالاهای قاچاق کشف شده بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان است.

,

فرمانده انتظامی استان همدان اظهار داشت: نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵ درصد افزایش کشفیات کالای قاچاق داشتیم و روند اتهدام باندهای قاچاق کالا و برخورد با این پدیده شوم با قدرت ادامه دارد.

,

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای ارائه پیشنهادات و انتقادات سامانه ۱۹۷ وجود دارد که از شهروندان درخواست داریم با این سامانه در ارتباط باشند و موارد مختلف را به سامانه ۱۱۰ انتقال دهند.

,

کامرانی صالح بیان کرد: از ابتدای امسال در زمینه کشفیات مواد مخدر چندین باند منهدم و متخلفان دستگیر شده اند و بیش از ۴۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

,

وی عنوان کرد: با تلاش پرسنل ناجا و هوشاری ماموران عرصه برای سوداگران مواد مخدی تنگ شده است و افزایش ۱۲ درصدی در بخش انهدام باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر در ۸ ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته داشته ایم.

,

کامرانی صالح در پایان گفت: در کنار همه ماموریت هایی که‌ پلیس دارد نیروی انتظامی با جدیت و هوشیاری در زمینه مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه با قاچاق کالا تلاش می کند و در این زمینه به همکاری مردم نیاز دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه