اخبار داغ

فرمانده سپاه امام رضا(ع):

مشهد کم‌ترین تنش‌ را در اغتشاشات داشت

مشهد کم‌ترین تنش‌ را در اغتشاشات داشت
سردار نظری با اشاره به اینکه مشهد کمتر درگیر اغتشاشات شد، گفت: واقعیت این است که با استفاده از سرمایه اجتماعی توانستیم اغتشاشات را مدیریت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در چهارمین مجمع تخصصی بهداشت و درمان سپاه که در هتل گلشن رضوی برگزار شد، ضمن اشاره به نگاه کلان در سپاه امام رضا(ع) به موضوع بهداشت و درمان گفت: آمادگی رزم در حوزه بهداشت و درمان مولفه اساسی و محور اول است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این مولفه را به صورت مستمر در نظر داریم و در رزمایش‌ها نیز عملکرد خود را باید مورد ارزیابی قرار دهیم.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اینکه چهل ناحیه بسیج و لشکر پنج نصر را در خراسان رضوی داریم، اظهار کرد: موضوع بهداشت و درمان باید به صورت مستمر و موثر اجرا شود و تمامی پاسداران باید در بخش‌های مختلف آموزش‌های لازم را فرا بگیرند.

,

سردار نظری تصریح کرد: محور دوم ما خدمت بهداشت و درمان به خانواده است، اگر بخواهیم آمادگی خود را در مأموریت‌های سپاه به خوبی انجام دهیم، باید به این محور مهم توجه کنیم.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با بیان اینکه کسب سرمایه اجتماعی محور سوم ما است، ابزار کرد: در این محور وظیفه ما خدمت به عموم جامعه است، قریب به سه سال و ۶ماه است که مأموریت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را در حاشیه مشهد و خراسان رضوی داریم.

,

وی افزود: محورهای ذکر شده نگاه فرماندهی به حوزه بهداشت است، خوشبختانه در این سه محور فعال هستیم.

,

سردار نظری با اشاره به اینکه در قضایای اخیر سوال این بود که چرا مشهد کمتر درگیر اغتشاشات شد، متذکر شد: واقعیت این است که با استفاده از سرمایه اجتماعی توانستیم اغتشاشات را مدیریت کنیم.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) تصریح کرد: اعتقاد داریم با سرمایه اجتماعی که در طول زمان به دست می‌آید، می‌توانیم در تمامی صحنه‌ها فضاها را مدیریت کنیم.

,

وی‌ با بیان اینکه اگر خدمت مستمر در حوزه بهداشت و درمان به عموم مردم صورت بگیرد، تولید سرمایه اجتماعی اتفاق می‌افتد و می‌توانیم توطئه‌های دشمنان را از زاویه مردم خنثی کنیم اضافه کرد: اگر جامعه‌ای دارای سرمایه اجتماعی نباشد و یا تدبیر و استفاده از آن را بلد نباشند در کوچک‌ترین میدان در مقابل دشمن شکست می‌خورند.

,

سردار نظری با تأکید بر این مطلب که اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی تکیه بر مردم است، متذکر شد: جوهره نظام جمهوری اسلامی معنویت و حضور مردم است.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: تلاش داریم تا سرمایه اجتماعی موجود را افزایش دهیم زیرا بعد از توکل و توسل از خداوند و امام رضا(ع)، سرمایه اجتماعی می‌تواند پاسخگوی مشکلات باشد.

,

وی با اشاره به اینکه بستر بهداشت و درمان زمینه خوبی برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی است، بیان کرد: اگر سرمایه‌های اجتماعی را از دست بدهیم، نمی‌توانیم صحنه‌ای را مرتبط با نظام اسلامی مدیریت کنیم.

,

سردار نظری با تاکید بر این مطلب که پایه قدرت در نظام مقدس اسلامی مردم هستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه بدنه مردم تحت تاثیر عملیات روانی استکبار بوده و به همین علت معترض هستند.

,

فرمانده سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: اگر در بحث بهداشت و درمان به خوبی مدیریت و ساماندهی انجام شود، در صحنه‌های مختلف نظام اسلامی بیمه می‌شود و تاثیر عملیات روانی دشمن کاهش پیدا می‌کند.

,

وی افزود: در شرایط حساسی هستیم اما خوشبختانه از لحاظ فکری و ماهیتی قدرت و توان نظام مقدس جمهوری اسلامی در جایگاه بالایی است.

,

انتهای‌پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه