اخبار داغ

رئیس هیات اسکی استان زنجان:

پیست اسکی پایایی زنجان به زودی بازگشایی می‌شود

پیست اسکی پایایی زنجان به زودی بازگشایی می‌شود
رئیس هیات اسکی استان زنجان گفت: پیست اسکی پایایی زنجان آماده سازی شده و با بارش مجدد برف،به زودی راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اژدری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: امسال شاهد بارش مطلوب برف در استان زنجان بودیم که این امر موجب آماده‌سازی پیست اسکی پاپایی زنجان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه اقدامات لازم در حوزه ایمنی پیست انجام شده است، خاطرنشان کرد: با بارش 10 سانت دیگر پیست راه‌اندازی می‌شود.

,

این مسئول با اشاره به آماده سازی دستگاه بالابر و ماشین آلات مورد نیاز این پیست، تصریح کرد: مدرسه اسکی نیز در قالب کلاس های آموزشی در این پیست دایر است.

,

رئیس هیات اسکی استان زنجان با بیان اینکه باسابقه این پیست اسکی به 60 سال قبل برمی گردد، تصریح کرد: ورزشکاران بیشماری در این ورزش فعالیت داشته و این ورزش را نسل به نسل انتقال داده اند.

,

اژدری بیان داشت: در حال حاضر نزدیک به 2 هزار و 700 اسکی باز در زنجان فعالیت می کنند که به صورت هفتگی 500 تا 600 نفر به پیست رفت و آمد می کنند.

,

وی با بیان اینکه تیوپ سواری در پیست اسی در همه جای دنیا ممنوع است،تصریح کرد: از سال 91 نیز تپه مشرف به پیست اسکی پایایی فنس‌کشی شده تا شاهد بروز مشکل نباشیم.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه هر جا تپه ای باشد مردم تیوپ سواری می کنند که تبعات بسیار بالایی دارد.

,

رئیس هیات اسکی استان زنجان با اشاره به گرانی وسایل و تجهیزات اسکی،ادامه داد: قیمت تجهیزات اسکی که تا دو سال پیش 3 میلیون تومان بود،امروز به 15 میلیون رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه