اخبار داغ

نماینده تبریز مطرح کرد؛

تشکیل کمیته برای بررسی ابهامات موجود در قطعی اینترنت سراسری

تشکیل کمیته برای بررسی ابهامات موجود در قطعی اینترنت سراسری
فرهنگی در گفتگو با تبریزبیدار به بیان جزئیات تشکیل کمیته ای برای بررسی ابهامات موجود در قطعی اینترنت سراسری در خلال اتفاقات آبان ماه پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین فرهنگی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تبریزبیدار در خصوص عضویت خود در کمیته حقیقت‌یاب مجلس برای بررسی قطع اینترنت در اتفاقات آبان‌ماه گفت: با تصمیم اعضای کمیسیون و با توجه به اینکه ابهاماتی در رابطه با قطعی اینترنت وجود دارد‌‌، در این کمیته مسایلی چون زمان قطع اینترنت و طولانی شدن آن بدون وجود ضرورت، بررسی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریزبیدار,

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون، بنده را بعنوان مسئول این کمیته انتخاب کردند اما چون اطلاعات آقای فولادگر دقیق بود و این اطلاعات در اختیار من نبود، من پیشنهاد دادم که آقای فولادگر مسئولیت این کمیته را برعهده بگیرد.

,

نماینده مردم تبریز در مجلس بیان کرد: بعضی ابهامات وجود دارد که آیا این موضوع را شورای عالی امنیت ملی ابلاغ کرده یا نه و اینکه آیا بعد از این ابلاغ اقدام شده یا با تاخیر انجام شده است. هرچند گفته می شود که بعد از ابلاغ شورا اقدام شده است.

,

وی در پایان در خصوص اعضای حاضر در جلسات این کمیته اظهار داشت: فعلا اعضای مجلس حاضر خواهند بود و اگر نیاز باشد از کارشناسان وزارت ارتباطات و‌ اعضای شورای عالی امنیت ملی نیز دعوت خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه