اخبار داغ

چرا دولتی ها و اصلاح طلبان از قالیباف ترس دارند؟!

چرا دولتی ها و اصلاح طلبان از قالیباف ترس دارند؟!
محمد باقر قالیباف شهردار سابق تهران در طی 12 سال با همه انتقادات به کارش به گونه ای مدیریت شهری تهران را اداره کرد که پس از پایان یافتن دوره مسئولیتش در شهرداری تهران اصلاح طلبان هیچ کسی را مطابق وی برای کار کردن در شهرداری تهران پیدا نکردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،شهرداری تهران با چندین هزار پرسنل و میلیاردها تومان سرمایه و هزاران میلیارد تومان درآمد برای خودش یک قدرت بزرگ در ایران به شمار می آید و کسی که این قدرت را به دست می گیرد باید در خدمت به مردم باشد و با تمام توانش برای مردم کار کند و الحق که محمد باقر قالیباف با تمام انتقاداتی که به عملکردش بود توانست برای مردم در شهر تهران به طور جدی کارهایی بکند که چه قبل از خودش و چه در حال حاضر بعد از دوران مسئولیتش کسی نتوانسته مطابق او در شهرداری تهران کاری برای مردم انجام دهد .

کار در شهرداری تهران بسیار سخت است چرا که تمام نگاه ها و مردم این کلانشهر به شهرداری است و شخص شهردار که برای مردم چه می کند و محمد باقر قالیباف توانست در طول مدت مدیریت شهری اش در شهرداری تهران کارهایی بکند که در طول تاریخ پس از انقلاب عملکرد جهادی مطابقش دیده نشده است و اکثریت مردم تهران ار وی راضی بودند و یک کارنامه بسیار موفق دارد و آنهم با رضایتمندی مردم که این از همه چیز برای او بهتر است.

اصلاح طلبان و دولتی ها و شخص رئیس دفتر رئیس جمهور در روزهای قبل پروژه تخریب قالیباف را در دستور کار خود قرار داده اند و از هر روزنه ای برای تخریب وی استفاده می کنند تا قالیباف را تخریب کنند.

واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور رسما در روزهای قبل عملکرد و کارنامه موفق قالیباف را زیر سوال برده است و با ادبیاتی تخریب گرانه که ناشی از ضعف دولت و نزدیکان به دولت است سعی کرده اند تا محمد باقر قالیباف را به هر نوعی تخریب کنند .

شهرداری تهران در طول 12 سال مدیریت شهرداری قالیباف توانست به موفقیت های بسیار زیادی در ساخت و ساز اتوبان ها مترو و زیرساخت های مختلف شهری که برای مردم ملموس است دست پیدا کند با این حال واعظی اعلام می کند که شخص آقای قالیباف کارنامه ای ندارد!

ترس اصلاح طلبان و دولتی ها از آمدن قالیباف به صحنه انتخابات مجلس و رای آوردن وی است که اگر قالیباف بتواند وارد مجلس بشود با عملکردی که دارد بلاشک یکی از گزینه های اصلی ریاست مجلس است که اگر اینچنین بشود دولت به شکل امروزی با عملکرد ضعیف خودش در بخش های مختلف دچار مشکل خواهد شد.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه