اخبار داغ

شب تیره آزادراه‌ها؛

سبقت تاریکی در آزادراه زنجان_قزوین و زنجان_تبریز

سبقت تاریکی در آزادراه زنجان_قزوین و زنجان_تبریز
هر چه از سمت آزاده راه قزوین به زنجان و از زنجان به تبریز می روید میزان روشنایی این دو آزاده راه کمتر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا؛ مسئله روشنایی دو آزاد راه زنجان - قزوین و زنجان - تبریز از چند سال گذشته مطرح شده و مردم گلایه‌هایی از آن دارند، البته به جز روشنایی آسفالت نامطلوب نیز موجب بروز تصادفات و نارضایتی مردم شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

در برخی از مناطق این دو آزاد راه روشنایی وجود نداشته و موجب بروز مشکلاتی برای مردم می شود، رانندگی در شب نیز در این محدوده ها خطرناک بوده و اثر مهم در تصادفات دارد.

,

*کمبود اعتبارات

, *کمبود اعتبارات, *کمبود اعتبارات,

مسئله روشنایی این دو آزاده راه نیز قربانی کمبود اعتبارات شده است و به دلیل عدم اختصاص بودجه لازم هنوز عملیاتی نشده است.

,

قرار بود 30 کیلو متر از آزاد راه زنجان - تبریز نیز امسال روشن شود که این امر نیز تا کنون که 9 ماه از سال می گذرد به قوت خود باقی مانده است.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان در این زمینه معتقد است،وضعیت آزاده های زنجان – قزوین و زنجان – تبریز نسبت به بسیاری از آزاده راه های کشور بهتر است.

,

وی می گوید: آزاده راه زنجان- تبریز دارای 275کیلومتر طول است که از این میزان 90 کیلومتر در زنجان قرار دارد.

,

این مسئول ادامه می دهد: آزاده راه زنجان – تبریز به طول 189 کیلومتر است که از این میزان 110 کیلومتر در زنجان قرار دارد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان می گوید: امسال تنها 5 کیلومتر از آزاده زنجان – قزوین لکه گیری اساسی نشده است و بقیه محورها از طریق مناقصه از سوی شرکت تعاونی مهر آسفالت شده است که در حال حاضر 13 میلیارد تومان به این شرکت بدهکار هستیم.

,

علی اکبری با بیان اینکه آسفالته کردن راه ها کار سختی است و همواره در معرض قضاوت قرار داریم، افزود: دربرخی جاها حق می دهیم که اشکال وجود دارد اما در حد توان و منابع کارهای خوبی انجام شده است.

,

وی می گوید: برای لکه گیری 90 کیلومتر آزاده راه زنجان - تبریز 20 میلیارد تومان قرراد داد منعقد شده بوده به دلیل مشکلات تامین قیر این امر محقق نشد.

,

*در مقایسه با سایر استان ها وضعیت بدی نداریم

, *در مقایسه با سایر استان ها وضعیت بدی نداریم, *در مقایسه با سایر استان ها وضعیت بدی نداریم,

این مسئول ادامه می دهد: در این حوزه در مقایسه با سایر استان ها وضعیت بدی نداریم.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان سیاست وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را احداث روشنایی در در نقاط حادثه خیز می داند و می گوید: طول کل آزاده راه به دلیل کمبود منابع، روشن نمی شود.

,

علی اکبری خاطرنشان کرد: امسال مجوز روشنایی 30 کیلومتر اخذ شده است و تلاش داریم تا سال های آینده کل مسیر آزاده راه زنجان – تبریز و زنجان – قزوین روشن شود.

,

وی دلیل روشنایی آزاده راه قزوین – تهران را انجام پروژه در سال 85 می داند و می گوید: در حال حاضر با توجه به منابع محدود موجود، امکان چنین وضعیتی وجود ندارد.

,

آزادراه قزوین- زنجان بخش سوم آزاد راه شماره ۲ کشور محسوب می شود که در سال 1375 افتتاح شده است.

,

این آزادراه دو استان قزوین و زنجان را به یکدیگر متصل می کند که می تواند به شهرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره و زنجان خدمات رسانی می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه