اخبار داغ

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب خبر داد؛

فعالیت ۲۲ سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی در میاندوآب

فعالیت ۲۲ سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی در میاندوآب
معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: ۲۲ واحد سردخانه با ظرفیت ۸۰ هزار تن و سه کارگاه صنایع تبدیلی میوه خشک در سطح شهرستان فعال هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی دیانتی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان میاندوآب یکی از قطب های مهم کشاورزی بوده و نزدیک به ۵۰ درصد مردم شهرستان ساکن روستا بوده و اقتصاد و گردش مالی شهرستان وابسته به بخش کشاورزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب با بیان اینکه سالیانه بیش از ۵۰ نوع محصول در این شهرستان تولید می شود، گفت: میاندوآب دارای ۸۲  هزار هکتار اراضی کشاورزی است که بیش از ۱۲ هزار هکتار از این اراضی باغی و بقیه زراعی است.

,

وی با اشاره به تولید بیش از ۹۵۰ هزار تن محصولات کشاورزی در میاندوآب، افزود: سیب و انگور عمده‌ترین محصولات باغی و گندم، جو، چغندرقند و یونجه محصولات زراعی عمده این شهرستان هستند.

,

دیانتی به ظرفیت سردخانه ای برای انبار محصولات باغی در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: برای انبارداری محصولات باغی ۲۲  واحد سردخانه با ظرفیت ۸۰ هزار تن و سه کارگاه صنایع تبدیلی میوه خشک در سطح شهرستان فعال بوده و یک واحد میوه خشک کنی نیز در حال احداث است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه