اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:

پیام‌های اشتباهی مصداق تدلیس است /خسارت دروغ‌های رسانه‌ای

پیام‌های اشتباهی مصداق تدلیس است /خسارت دروغ‌های رسانه‌ای
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: پیام های اشتباهی از افرادی که جایگاهشان اجازه چنین اشتباهاتی را نمی دهد، مصداق تدلیس و کلاه‌گذاری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز محمد حسین صفار هرندی عصر روز گذشته در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه اظهار داشت: در مصاف ناجوانمردانه دنیای سلطه با جهان سومی ها در طول تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر همواره احساس تحقیر شدگی برای کشورهای جهان سومی ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی با اشاره به رویکرد تهاجمی جهان سلطه افزود: یکی از حربه های دشمن تهاجم فرهنگی بوده که قوی ترین ابزار آن رسانه است و دشمن ما هم از ابزارهای مختلفی برخوردار بوده است.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: دشمن جنگ رسانه ای را از طریق نشریات، شبکه های رادیویی و تلویزیونی و فضای مجازی به عنوان رسانه های مالوف و شناخته شده آرایش داد که البته منحصر به این موارد نبوده است.

,

وی ادامه داد: آنچه در قالب سینما، تولیدات هالیوود و چند رسانه ای منتشر می شود جریان تکثیر شده ای است که بر سر جهان سومی ها نازل کردند.

,

صفار هرندی عنوان کرد: آخرین جلوه های این نبرد نابرابر تمرکز صدها ماهواره ای است که هر کدام ده ها و صدها کانال در خود جای داده و سیگنال رسانه ای هستند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ رسانه فارسی زبان روی کشور ما از طریق ماهواره تمرکز کرده است، عنوان کرد: این جنگ یک جنگ خونین است و دشمن بیش از آنکه بخواهد این جنگ کشته داشته باشد دنبال به اسارت درآوردن اندیشه و فکرها است.

,

صفارهرندی تصریح کرد: تجمیع توانمندی های مختلف ما در مقابل تکنولوژی آنها ناچیز است و  در این مصاف  طرف بازنده از پیش مشخص است و به این ترتیب ما باید این جنگ را تا به حال می باختیم، اما بارها پیش آمده که دست برتر مربوط به جبهه مقاومت بوده است.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه گفتمانی که به آن پایبندیم باید بتواند گفتمان قالب در جامعه انسانی شود، تصریح کرد: مصداق این حرف این است که امروز برخی شعارهای ما  در فراتر از مرزها پژواک پیدا کرده است و حرف حقی که ما در جغرافیای خودمان پیدا کردیم بر زبان مردمانی جاری شده که هزاران کیلومتر از ما فاصله دارند و هم نوایی اعتقادی و ایدئولوژیکی با ما ندارند.

,

صفارهرندی ادامه داد: پس این نشان می دهد که در کنار توانمندی های تکنولوژیک و فناورانه برای انتقال پیام و تعداد پیام رسان ها موضوع خود پیام ارجح تر است .

,

وی گفت: دشمن به لحاظ برد رسانه ای از ما بسیار جلوتر است اما قدرت پیام ما به گونه ای است که زمانی که به فاصله های دور هم رسیده آنها را به خط کرده است.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: این گفتمان عدالت خواهانه و استقامت ما است که آنها را به خط و غول بی شاخ و دم آمریکا را عصبانی می کند.

,

صفارهرندی با بیان اینکه قدرت پیام مهم تر از پیام رسان است، بیان داشت: پیام اربعین آنقدر بزرگ است که خودش به یک رسانه تبدیل شده است پس این نشان می دهد زمانی که پیام بزرگ و اثرگذار باشد مشکل فقدان رسانه را حل می کند.

,

وی با اشاره به خسارت هایی که دروغ های رسانه ای برای جامعه دارد، تصریح کرد: گاهی افراد مشهور، سلبریتی ها و ... به یک رسانه تبدیل می شوند، یک رسانه با ابعاد دانایی محدود که کارش چیز دیگری است در مقام مرشد قرار می گیرد، توصیه می کند و عده زیادی هم به این توصیه ها عمل می کنند و بعد از چند سال پشیمان می شوند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه پیام های اشتباهی از افرادی که جایگاهشان اجازه چنین اشتباهاتی را نمی دهد، مصداق تدلیس و کلاه گذاری است، خاطر نشان کرد: پیام اگر در جای خودش و به درستی منتشر نشود فاجعه می آفریند.

,

صفارهرندی گفت: قلم اگر در مسیر حق نباشد قابل تقدیس نیست و قلمی که در مسیر گمراهی مردم در گردش آید و سر آنها کلاه گذارد شایسته شکسته شدن است.

,

وی بیان داشت: قلمی که در جهت کمک به مردم به کار نیاید و در جهت تقویت بنیه صاحبان قدرت و ثروت هزینه شود تقدسی ندارد لذا باید برای قلم حرمت قائل شوید و درست بنویسید.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: بسیج رنگی خدایی است که برای درست عمل کردن به شما رسانه ای ها زده می شود، بسیج یعنی در اوج قربت در میانه میدان بود، بسیج کم هزینه و پراثر است، بسیج دستگیری می کند و ...بسیجی وقتی دانایی جامعه را در معرض نابودی ببیند برای تنویر افکارعمومی و مقابله با عملیات روانی دشمن دست به قلم می شود.

,

صفارهرندی گفت: رسانه ای اگر بسیجی باشد به جای تمنای رسیدگی بدنبال رسیدگی کردن به حال دیگران است.

,

 

,

امروز سنگرهای کلیدی جهان با تفکر انقلابی فتح می‌شود

, امروز سنگرهای کلیدی جهان با تفکر انقلابی فتح می‌شود,

حسن موحد در اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمانشاه اظهار داشت: امروز سنگرهای کلیدی جهان با روح ایستادگی و تفکر انقلابی مردم و بسیجیان یکی پس از دیگری فتح می شود.

,

وی افزود: بسیج رسانه هم یکی از اقشار سازمان بسیج است که بنا بر ماموریت ها وظیفه دارد که با بسیج ظرفیتهای رسانه ای خیمه عاشورایی برپا کند.

,

دبیر جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کرمانشاه گفت: فعالان بسیج رسانه علمداران جنگ نرم در این زمان حساس هستند که در خط مقدم این جنگ و هژمونی رسانه ای قرار گرفته اند.

,

وی گفت: یکی از برنامه ها بسیج ظرفیت های رسانه ای با تولید آثار در بخش های مختلف است که یکی از راهکارهایی است که قدرت رسانه ای را در برابر این هجوم بزرگ نشان می دهد.

,

رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه این سومین دوره برگزاری جشنواره مذکور در سرزمین حماسه های ماندگار و سینه ستبر ایران اسلامی است، ادامه داد: مایه افتخار است که استان کرمانشاه با پیشنیه تاریخی رسانه جزو پر اثرترین استانها است.

,

0

, 0,

موحد تصریح کرد: بیش از ۱۲۰۰ اثر با موضوعات اقتصاد مقاومتی، وحدت، محرومیت زدایی و... به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

,

این مسئول با اشاره به استقبال گسترده از این جشنواره بیان داشت: خوشبختانه این جشنواره توانسته جوانان زیادی در استان را به این میدان بکشاند و اکثر آثار متعلق به جوانان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه