اخبار داغ

به ریاست لاریجانی صورت گرفت؛

ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در جلسه علنی عصر مجلس

ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها در جلسه علنی عصر مجلس
جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه 24 آذر) مجلس شورای اسلامی با موضوع ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری ها به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 24 آذر) به ریاست مسعود پزشکیان و با حضور 196 نفر از نمایندگان آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار را به شرح زیر قرائت کرد:

,

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد: لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

,

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد مغایرت آیین نامه های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

,

 ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد: طرح یک فوریتی استفساریه تبصره (1) ماده (13) قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات

,

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد خسارات و پیامدهای سیلاب‌های اخیر کشور

,

 گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: لایحه یک فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری‌-صنعتی و دوازده منطقه‌ ویژه اقتصادی

,

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی

,

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد عملکرد دستگاههای اجرایی برای مقابله با مخاطرات ناشی از هجوم ملخ های صحرایی به عرصه های طبیعی و اراضی کشاورزی کشور

,

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

,

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد: طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور.

,

کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به پرداخت عوارض شهرداری و دهیاری شدند

, کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به پرداخت عوارض شهرداری و دهیاری شدند, کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به پرداخت عوارض شهرداری و دهیاری شدند,

بر اساس مصوبه امروز مجلس کلیه دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح موظف به پرداخت عوارض شهرداری و دهیاری شدند.

,

کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به پرداخت عوارض شهرداری و دهیاری شدند

, کلیه دستگاه‌های اجرایی موظف به پرداخت عوارض شهرداری و دهیاری شدند,

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی لایحه درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها با 154 رأی موافق، 9 رأی مخالف و 4 رأی ممتنع از مجموع 219 نماینده حاضر در جلسه با ماده 14 لایحه مذکور موافقت کردند.

,

طبق ماده 14 کلیه دستگاههای اجرائی موضوع ماده(5) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386/7/8 با اصلاحات و الحاقات بعدی و ماده(5) قانون محاسبات عمومی کشور مصوب 1366/6/1 و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران (موضوع ماده (2) قانون استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مصوب 1382/12/20 با اصلاحات و الحاقات بعدی)، مکلفند عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موضوع این قانون را همه ساله حداکثر تا پایان سال مالی به حساب شهرداری و یا دهیاری مربوط واریز نمایند. ذی‌حساب و رئیس دستگاه مربوط مسئول حسن اجرای این ماده می‌باشد.

,

سازمان مالیاتی درآمد ناشی از عوارض سهم شهرداری‌ها را گزارش می دهد

, سازمان مالیاتی درآمد ناشی از عوارض سهم شهرداری‌ها را گزارش می دهد, سازمان مالیاتی درآمد ناشی از عوارض سهم شهرداری‌ها را گزارش می دهد,

بر اساس نظر نمایندگان، سازمان امور مالیاتی مکلف به ارائه گزارش میزان درآمد ناشی از عوارض سهم شهرداری‌ها به مجلس شورای اسلامی شد.

,

سازمان مالیاتی درآمد ناشی از عوارض سهم شهرداری‌ها را گزارش می دهد

, سازمان مالیاتی درآمد ناشی از عوارض سهم شهرداری‌ها را گزارش می دهد,

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با ماده (16) این لایحه با 165 رأی موافق، 11 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع از مجموع نمایندگان حاضر در جلسه موافقت کردند.

,

براساس این مصوبه، سازمان امور مالیاتی کشور مکلف است گزارش میزان درآمد وصولی و توزیع عوارض ارزش افزوده سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها (به تفکیک هریک از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها) در مقاطع زمانی سه‌ماهه به کمیسیون‌های شوراها و امور داخلی کشور، اقتصادی و عمران مجلس شورای اسلامی، شورای‌عالی استان‌ها و وزارت کشور (سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور) اعلام نمایند.

,

همچنین در تبصره 1 ماده 16 لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها آمده است: ­عوارض سهم شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درآمد دولت نیست و به ‌صورت امانت توسط وصول‌کننده آن باید دریافت و طبق ترتیبات قانونی به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های مربوطه واریز گردد.

,

گفتنی است در تبصره 2 این لایحه نیز آمده است: ­مالیات‌هایی که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در موقع خرید کالاها و خدمات برای انجام وظایف و خدمات قانونی و در راستای فعالیت‌های غیرانتفاعی پرداخت می‌کنند، طبق مقررات این قانون قابل تهاتر و یا استرداد است.

,

جریمه استنکاف از پرداخت عوارض شهرداری‌ها تعیین شد

, جریمه استنکاف از پرداخت عوارض شهرداری‌ها تعیین شد, جریمه استنکاف از پرداخت عوارض شهرداری‌ها تعیین شد,

مجلس جریمه استنکاف از عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها را تعیین کرد.

,

جریمه استنکاف از پرداخت عوارض شهرداری‌ها تعیین شد

, جریمه استنکاف از پرداخت عوارض شهرداری‌ها تعیین شد,

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها با اصل ماده 15 این لایحه با 150 رأی موافق، 19 رأی مخالف و 8 رأی ممتنع از مجموع 227 نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

,

بر اساس مصوبه مجلس، پرداخت عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پس از موعد مقرر قانونی و ‌ابلاغ یا ارسال قبض، موجب تعلق جریمه‌ای (در هنگام وصول) و به میزان دودرصد(2%) به ازای هر ماه نسبت به مدت تأخیر و حداکثر تا میزان بیست و چهار‌درصد(24%) خواهد بود.

,

بر اساس تبصره 1 این ماده، اختلاف، استنکاف و اعتراض درمورد عوارض و بهای خدمات شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته به آن مشمول ماده (77) قانون شهرداری مصوب  11/  4/ 1334 با اصلاحات و الحاقات بعدی می‌باشد.

,

تبصره2­ در صورتی که مطالبات شهرداری از اشخاص حقیقی و حقوقی بیش از یک میلیارد ریال باشد مطالبات مذکور در حکم مطالبات مستند به اسناد لازم‌الاجراء بوده و طبق مقررات مربوط به اجرای مفاد اسناد رسمی به وسیله مأمورین اجرائی شهرداری قابل وصول می‌باشد. آیین‌نامه اجرائی این تبصره حداکثر ظرف مدت شش‌ماه از تاریخ لازم‌الاجراءشدن این قانون از طرف وزارت کشور و وزارت دادگستری تهیه می‌گردد و پس از تصویب هیأت وزیران به‌ مورد اجراء گذارده می‌شود. سقف تعیین‌شده برای مطالبات متناسب با نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران همه ساله افزایش می‌یابد.

,

تبصره 3­ هرگونه اختلاف، استنکاف و اعتراض درمورد عوارض و بهای خدمات دهیاری، به کمیسیونی مرکب از فرماندار شهرستان یا نماینده وی، یک نفر از اعضای شورای اسلامی شهرستان به انتخاب شورای اسلامی شهرستان و یک قاضی از دادگستری شهرستان به انتخاب رئیس قوه قضائیه ارجاع می‌شود. تصمیم کمیسیون مزبور قطعی است و بدهی‌هایی که طبق تصمیم این کمیسیون تشخیص داده ‌شود طبق مقررات اسناد لازم‌الاجراء به وسیله اداره ثبت قابل وصول می‌باشد.

,

اجرای ثبت مکلف است بر طبق تصمیم کمیسیون مزبور به صدور اجرائیه و وصول طلب دهیاری مبادرت نماید.

,

سازوکار مجلس برای آنلاین شدن دخل و خرج شهرداری‌ها

, سازوکار مجلس برای آنلاین شدن دخل و خرج شهرداری‌ها, سازوکار مجلس برای آنلاین شدن دخل و خرج شهرداری‌ها,

مجلس شرایط ثبت درآمدها و هزینه‌ها در سامانه برخط را برای شهرداری‌ها مشخص کرد.

,

سازوکار مجلس برای  آنلاین شدن دخل و خرج شهرداری‌ها

, سازوکار مجلس برای  آنلاین شدن دخل و خرج شهرداری‌ها,

 نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه) پارلمان در جریان بررسی جزئیات  لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با ماده 17 و تبصره‌های آن در مورد تکلیف شهرداری‌ها در ارائه گزارش تفریغ بودجه، تعیین حسابرس، ثبت درآمدها و هزینه‌ها با 158 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 7 رأی ممتنع از مجموع 230 نماینده حاضردر جلسه موافقت کردند.

,

چرا استیضاح وزیر نفت در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود

, چرا استیضاح وزیر نفت در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود , چرا استیضاح وزیر نفت در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود,

نماینده مردم اراک در مجلس با اشاره به عدم اقدام نمایندگان استیضاح کننده وزیر نفت گفت: چرا این استیضاح در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود.

,

چرا استیضاح وزیر نفت در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود

, چرا استیضاح وزیر نفت در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود,

کریمی نماینده اراک با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای استیضاح بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت گفت: علیرغم اینکه نمایندگان از پاسخ‌های وزیر در کمیسیون انرژی به سؤالات نمایندگان متقاضی استیضاح وزیر نفت قانع نشده‌اند اما باید طبق قانون این استیضاح به صحن علنی مجلس ارجاع شده و اعلام وصول می‌شد که تا کنون نشده است.

,

آتش بی‌تدبیری بنزین مردم را پریشان کرد

, آتش بی‌تدبیری بنزین مردم را پریشان کرد, آتش بی‌تدبیری بنزین مردم را پریشان کرد,

نماینده مردم دماوند با اشاره به گران شدن بهای بنزین خاطرنشان کرد: متاسفانه خون جوانان وطن در آتش بی‌تدبیری بر زمین ریخت.

,

آتش بی‌تدبیری بنزین مردم را پریشان کرد

, آتش بی‌تدبیری بنزین مردم را پریشان کرد,

 قاسم میرزایی‌نیکو نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 آذر ) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با اشاره به افزایش قیمت بهای بنزین گفت: متاسفانه خون جوانان وطن در آتش بی‌تدبیری بر زمین ریخت.

,

وی  گفت:‌ مردم و اهالی کوچه انقلاب هم اکنون پریشان هستند به جز متصلان به زر و زور وتزویر.

,

نماینده مردم دماوند در مجلس تصریح کرد: حالا که دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار کرده است بسیاری از قربانیان بی‌گناه بوده‌اند ضروری است با اعلام اسامی و تعداد افرادی که جان خود را از دست داده‌اند با مسببان برخورد جدی صورت گیرد.

,

مجلس هیأتی برای بررسی تعداد دریافت کنندگان یارانه بنزین تشکیل دهد

, مجلس هیأتی برای بررسی تعداد دریافت کنندگان یارانه بنزین تشکیل دهد , مجلس هیأتی برای بررسی تعداد دریافت کنندگان یارانه بنزین تشکیل دهد,

 

,

مجلس هیأتی برای بررسی تعداد دریافت کنندگان یارانه بنزین تشکیل دهد

, مجلس هیأتی برای بررسی تعداد دریافت کنندگان یارانه بنزین تشکیل دهد,

خجسته نماینده مردم همدان در مجلس گفت: دولت می‌گوید ما یارانه بنزین به 60 میلیون ایرانی داده‌ایم در حالی که بررسی‌های میدانی ما چیز دیگری است لذا از هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم هیأتی را برای بررسی تعداد دریافت کنندگان این یارانه تشکیل دهد.

,

هیچگونه اراده ای برای رفع آلودگی هوا وجود ندارد

, هیچگونه اراده ای برای رفع آلودگی هوا وجود ندارد, هیچگونه اراده ای برای رفع آلودگی هوا وجود ندارد,

 

,

هیچگونه اراده ای برای رفع آلودگی هوا وجود ندارد

, هیچگونه اراده ای برای رفع آلودگی هوا وجود ندارد,

نماینده مهریز در مجلس با بیان اینکه معضل آلودگی هوا مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد کرده گفت: رئیس جلسه در این باره تذکری به دستگاه های اجرایی بدهد چرا که هیچ اراده ای برای رفع آن وجود ندارد.

,

چرا استیضاح وزیر نفت در کمیسیون انرژی معطل مانده است؟

, چرا استیضاح وزیر نفت در کمیسیون انرژی معطل مانده است؟, چرا استیضاح وزیر نفت در کمیسیون انرژی معطل مانده است؟,

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت:‌ استیضاح وزیرنفت در کمیسیون انرژی معطل است و هیأت رئیسه باید درباره عدم وصول آن اعلام نظر کند.

,

چرا استیضاح وزیر نفت در کمیسیون انرژی معطل مانده است؟

, چرا استیضاح وزیر نفت در کمیسیون انرژی معطل مانده است؟,

 محمد جواد ابطحی نماینده مردم خمینی‌شهر اظهار داشت: استیضاح وزیر نفت هم اکنون در کمیسیون انرژی معطل است. من از آقای مصری به عنوان رئیس جلسه و عضو هیأت رئیسه مجلس می‌خواهم در این باره موضوع را بررسی کنند.

,

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: باید مشخص شود که آیا تعداد امضاهای استیضاح وزیر نفت کم شده و یا تعداد استیضاح کنندگان کاهش پیدا کرده است. 

,

ابطحی گفت:‌موضوع استیضاح وزیر نفت مطالبه مردم است و شان مجلس اینگونه نیست که طبق آئین‌نامه به قانون رسیدگی نکند.

,

اعلام وصول طرح تشکیل نظام معلمین و ابطال اسناد مالکیت خاندان پهلوی

, اعلام وصول طرح تشکیل نظام معلمین و ابطال اسناد مالکیت خاندان پهلوی, اعلام وصول طرح تشکیل نظام معلمین و ابطال اسناد مالکیت خاندان پهلوی,

عضو هیات رئیسه مجلس اعلام وصول چند طرح در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه 24 آذر) را قرائت کرد.

,

اعلام وصول طرح تشکیل نظام معلمین و ابطال اسناد مالکیت خاندان پهلوی

, اعلام وصول طرح تشکیل نظام معلمین و ابطال اسناد مالکیت خاندان پهلوی,

 احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، 24 آذر) چند اعلام وصول را قرائت کرد.

,

متن 5 فقره اعلام وصول به صورت عادی به شرح زیر است:

,

- طرح الحاق یک بند به تبصره 16 قانون لایحه بودجه سال 98 کشور

,

- طرح اصلاح جز 9 بند ط تبصره 2 قانون بودجه سال 98 کشور

,

- طرح ابطال اسناد مالکیت خاندان پهلوی

,

- طرح تشکیل نظام معلمین جمهوری اسلامی ایران

,

- طرح معافیت یکی از فرزندان ذکور خانواده‌هایی که اهدای عضو در اثر مرگ مغزی دارند

,

 

,

لاریجانی در موضوع بنزین شان مجلس را پایین آورد

, لاریجانی در موضوع بنزین شان مجلس را پایین آورد, لاریجانی در موضوع بنزین شان مجلس را پایین آورد,

نماینده مردم خوی در مجلس گفت:‌ رئیس مجلس از طرف بقیه نمایندگان درباره افزایش قیمت بنزین تصمیم گرفت و همین کار وی موجب پایین آمدن شان مجلس شد.

,

لاریجانی در موضوع بنزین شان مجلس را پایین آورد

, لاریجانی در موضوع بنزین شان مجلس را پایین آورد,

سیدتقی کبیری نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 24 آذر ) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بر اساس ماده 22 آئین‌نامه داخلی و اصل 3 گفت: تصمیمی که درباره افزایش بهای بنزین گرفته شده مشکلات عدیده‌ای را برای مردم ایجاد کرد.

,

وی افزود:‌رئیس مجلس از طرف بقیه نمایندگان موضوع افزایش قیمت بنزین را تصمیم‌گیری کرد و همین امر موجب پایین آمدن شان مجلس شد.

,

نماینده مردم خوی در مجلس تصریح کرد: حقوق نیروهای شرکتی و معلمان شرکتی آموزش و پرورش و برون سپاری‌ها ضایع شده است چرا که آنها ماهی 300 هزار تومان حقوق می‌گیرند و باید هر چه سریع‌تر دولت در تعیین تکلیف استخدام آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

,

آغاز جلسه علنی عصر امروز مجلس/ ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها

, آغاز جلسه علنی عصر امروز مجلس/ ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها,

جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه 24 آذر) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.
 

,
,

آغاز جلسه علنی عصر امروز مجلس/ ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها

, آغاز جلسه علنی عصر امروز مجلس/ ادامه بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها,

 جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه 24 آذر) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار را به شرح زیر قرائت کرد:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد مغایرت آیین نامه های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

 ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد: طرح یک فوریتی استفساریه تبصره (1) ماده (13) قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد خسارات و پیامدهای سیلاب‌های اخیر کشور

 گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: لایحه یک فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری‌-صنعتی و دوازده منطقه‌ ویژه اقتصادی

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد عملکرد دستگاههای اجرایی برای مقابله با مخاطرات ناشی از هجوم ملخ های صحرایی به عرصه های طبیعی و اراضی کشاورزی کشور

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد: طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور.

انتهای پیام/

,

 جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه 24 آذر) مجلس شورای اسلامی به ریاست علی لاریجانی آغاز شد.

,

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی دستور کار را به شرح زیر قرائت کرد:

,

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه دوفوریتی درآمد پایدار و هزینه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

,

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد مغایرت آیین نامه های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

,

 ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مورد: طرح یک فوریتی استفساریه تبصره (1) ماده (13) قانون جامع کنترل و مبارزه ملی با دخانیات

,

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد خسارات و پیامدهای سیلاب‌های اخیر کشور

,

 گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: لایحه یک فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری‌-صنعتی و دوازده منطقه‌ ویژه اقتصادی

,

گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد: طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی

,

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مورد عملکرد دستگاههای اجرایی برای مقابله با مخاطرات ناشی از هجوم ملخ های صحرایی به عرصه های طبیعی و اراضی کشاورزی کشور

,

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان مبنی بر رد تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

,

گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد: طرح ساماندهی کارکنان قراردادی دانشگاه پیام نور.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه