اخبار داغ

کارشناس هواشناسی؛

سامانه بارشی امروز از غرب وارد هرمزگان می شود

سامانه بارشی امروز از غرب وارد هرمزگان می شود
قهرمانی گفت: طی امروز با نفوذ سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، بتدریج افزایش ابر و برروی خلیج فارس و مناطق غربی استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد قهرمانی،کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: طی امروز با نفوذ سامانه بارشی از سمت جنوب غرب کشور، به تدریج افزایش ابر و بر روی خلیج فارس و مناطق غربی استان رگبار باران و رعد و برق پیش بینی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: شرایط دریا طی امروز با احتیاط شناورها در محدوده دریایی استان مساعد خواهد بود.

,

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: روز دوشنبه با افزایش بادهای جنوب شرقی ضمن متلاطم شدن مناطق دریایی، بارشها در مناطق غربی استان آغاز و بتدریج سایر نقاط استان را نیز در بر می گیرد و سبب رگبار باران و رعد و برق گاه تگرگ، افزایش لحظه ای سرعت باد، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیلها و رودخانه های فصلی خواهد شد.

,

قهرمانی عنوان کرد: فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان قابل ملاحظه خواهد بود و این سامانه روز پنجشنبه از استان خارج خواهد شد؛ توصیه می شود در این مدت تمهیدات لازم صورت پذیرد.

,

وی افزود: دریا روزهای دوشنبه و سه شنبه با افزایش بادهای شرقی و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه با افزایش بادهای غربی نسبتاً مواج پیش بینی می شود.

,

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان خاطر نشان کرد: از نظر دمایی، دوشنبه افزایش نسبی دمای کمینه، حین فعالیت سامانه بارشی کاهش دمای بیشینه و پایان هفته نیز کاهش دمای کمینه پیش‌‌‌ ‌بینی می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه