اخبار داغ

مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر مطرح کرد؛

کرمان تولیدکننده انحصاری لوله‌های آلیاژی پالایشگاه‌ها در کشور/ قدرت ارزآوری تولیدات داخل در شرایط تحریم

کرمان تولیدکننده انحصاری لوله‌های آلیاژی پالایشگاه‌ها در کشور/ قدرت ارزآوری تولیدات داخل در شرایط تحریم
مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر گفت: این شرکت توانست لوله‌های آلیاژی خاص را علاوه بر تامین نیاز داخل، به کشورهای منطقه صادر کند و برای کشور ارز آوری مناسبی به همراه داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید ضیایی، مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر در ارتباط با دستاوردهای این شرکت در شرایط سخت تحریم اقتصادی، به خبرنگار راه آرمان گفت: در راستای تحقق سیاست‌های کلان کشور، اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری و اهمیت جلوگیری از خروج ارز از کشور، این شرکت موفق به تولید انواع لوله های خاص آلیاژی مورد استفاده در نیروگاه‌ها، پالایشگاه‌ها و صنایع دریایی کشور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: با تکیه بر دانش و مهارت همکاران سخت کوش این شرکت و سال ها تلاش کارشناسان و مدیران، با همکاری یک شرکت هندی توانستیم انواع آلیاژهای کاپرنیکل، آدمیرال و آلومینیم براس را در سایزهای مختلف در مقیاس مورد نیاز کشور تولید کنیم.

,

مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر مطرح کرد: این محصولات بومی‌سازی شده اند و در برخی از پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌های ایران نصب و مورد استفاده قرار گرفته اند همچنین بر اساس استانداردهای فنی مورد تائید کارشناسان هستند.

,

ضیایی یادآور شد: وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز تولید انحصاری این محصول را توسط شرکت صنایع مس باهنر اعلام کرده است، میزان تولید این محصول به گونه ای است که کل نیازصنعت کشور به آن را تامین می کند.

,

وی تصریح کرد: در شرایطی که سنگین‌ترین تحریم ها علیه ایران اعمال شده است، شرکت صنایع مس شهید باهنر می‌تواند علاوه بر رفع نیاز داخل، به عنوان تنها عرضه کننده این محصولات در منطقه، لوله‌های آلیاژی خاص را به دیگر کشورها صادر کرده و علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، برای کشور ارز آوری مناسبی به همراه داشته باشد.

,

مدیر عامل شرکت صنایع مس شهید باهنر در پایان بیان داشت: لوله‌های آلیاژی محصولی تخصصی است که به دلیل خواص فنی بسیار ویژه، تولید آن نیازمند دانش فنی پیچیده و ماشین‌آلات پیشرفته است و در کندانسورها، آب شیرین‌کن‌ها و تجهیزات برودتی-حرارتی خاص در صنایع استراتژیک کاربرد فراوان دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه