اخبار داغ

معاون سازمان صمت کرمانشاه عنوان کرد؛

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا در کرمانشاه

آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا در کرمانشاه
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا در استان آغاز می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بیگلری در گفتگو با  خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه طرح نظارتی ویژه شب یلدا از فردا بیست و پنجم آذر ماه به مدت یک هفته در سطح استان کرمانشاه آغاز می شود، اظهار داشت: در قالب طرح مذکور مراکز عرضه اقلام پر مصرف ویژه شب یلدا نظیر میوه فروشی ها، آجیل و شیرینی فروشی ها رصد و کنترل خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با تاکید بر تشدید گشت‌های بازرسی افزود: اصناف موظف به رعایت درصد سود اعلام شده از سوی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند.

,

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: به طور کلی با توجه به برگزاری پنجاه و هفتمین جلسه کمیته تنظیم بازار کشور واحدهای تولیدی حق هیچ گونه افزایش قیمتی را ندارند.

,

این مسئول با اشاره به اینکه واحدها به منظور افزایش قیمت باید از طریق معاونت بازرسی اقدام کنند، بیان داشت: معاونت بازرسی پس از انجام کارهای کارشناسی، نتیجه را به کمیته تنظیم بازار جهت تائید اعلام می کند و پس از تائید کمیته تنظیم بازار تغییر قمیت قابل اعمال است.

,

بیگلری تصریح کرد: با واحدهای صنفی متخلف برخورد و پرونده جهت سیر مراحل به تعزیرات حکومتی ارسال می شود.

,

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه افزود: مردم با مراجعه به سایت www.124.ir می توانند هرگونه موارد تخلف را از این طریق اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت نتیجه بازرسی ها به آنها اعلام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه