اخبار داغ

مدیرکل هواشناسی استان البرز:

کیفیت هوا برای ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس ناسالم است

کیفیت هوا برای ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس ناسالم است
منصور رحمانیان گفت: کیفیت هوا برای ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس ناسالم بوده و شاخص کیفی هوای آنها بیشتر از 150 است، همچنین هوای کرج با شاخص 129 ناسالم برای گروه های حساس است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل هواشناسی البرز در تشریح آخرین وضعیت هوای استان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: امروز یکشنبه و فردا دو شنبه همچنان جو پایداری را در استان شاهد خواهیم بود و از ظهر دوشنبه ناپایداری آسمان البرز را فرا می گیرد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
منصور رحمانیان افزود: انتظار داریم برای عصر دوشنبه کم کم از میزان آلاینده ها کاسته شود و روز سه شنبه سیستم بارشی وارد استان البرز می شود، اگر چه میزان بارش این سامانه زیاد نیست اما پیش بینی می شود وضعیت هوا را کمی بهبود ببخشد.  
,
 
,
وی اظهار داشت:  در حال حاضر کیفیت هوا برای ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس ناسالم بوده و شاخص کیفی هوای آنها بیشتر از 150 است، همچنین هوای کرج با شاخص 129 ناسالم برای گروه های حساس است. 
,
 
,
رحمانیان تصریح کرد: بارش های روزهای آینده زیاد نبوده و پیش بینی می شود برای جنوب استان البرز یعنی شهرستان اشتهارد و ارتفاعات شاهد بارش بهتری باشیم و البته کیفیت هوا را کاملا به سوی آسمان پاک پیش نمی برد. 
,
 
,
وی گفت: روز جمعه و شنبه درباره آلودگی هوا اخطارهای لازم به استانداری البرز داده شده است و به منظور پیشگیری از افزایش آلایندگی ها امروز یکشنبه از اجرای پروژه های عمرانی که منجر به تشدید آلودگی هوا می شود و سوزاندن ضایعات فضای سبز شهری ممنوع است. 
,
 
,
مدیر کل هواشناسی استان البرز در خاتمه با اشاره به اینکه پلیس راهور از تردد خودروهای دودزا جلوگیری خواهد کرد، خاطر نشان داشت: همچنین قرار شد معادن شن و ماسه آلاینده نیز امروز یکشنبه هیچ گونه فعالیتی نداشته باشند.
,
 
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه