اخبار داغ

در مراسمی با حضور مسئولان؛

محمد کریمی دادستان آمل شد

محمد کریمی دادستان آمل شد
در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان مرکز استان، محمد کریمی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیین تکریم و معارفه علی طالبی دادستان سابق و محمد کریمی دادستان جدید شهرستان  آمل امشب با حضور رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

امان الله حضرتی رئیس دادگستری آمل در جلسه تودیع و معارفه دادستان آمل با اشاره به کاهش ۲۵ درصد ابلایه های در ۸ ماه اول امسال گفت: در سال ۹۷ موجودی ابلاغیه ها از بیش از ۶۰۰ به ۴۰۰ ابلاغیه رسیده  است که ین کاهش موجود رقم قابل توجهی است.

وی ادامه داد: مدت رسیدگی ابلاغیه ها کاهش محسوسی داشته است، که یکی از مولفه های خوبی برای دادگستری است.

رئیس دادگستری آمل با بیان افزایش داشتن ابلاغ های الکترونیکی تصریح کرد: ۹۴ درصد اوراق قضایی دادگستری، ابلاغ الکترونیکی هستند.

وی با بیان اینکه در ۸ ماه اول امسال درصد قابل توجهی ابلاغ الکترونیکی داشتیم، تصریح کرد: ۲۵۹ هزار و ۲۸۴ ابلاغیه صادر شده است که از این بین۲۳۴ هزار ابلاغیه الکترونیکی بوده است، که کم شدن حجم کاغذ و زمان را میتوان از جمله فوائد این نوع ابلاغیه دانست.

حضرتی اظهار کرد: مردم باید به دادگستری اعتماد کنند، با نهضتی که با ریاست حجت السلام رئیسی در قوه قضاییه در ماههای اخیر صورت گرفت این اعتمادسازی بیشتر و بهتر شده است.

وی موثرترین مقام قضایی در شهرستان را دادستان خواند و تاکید کرد: برای دادستان روز تعطیل و وقت اداری معنایی ندارد، در هر کجا که قانون زیرسوال می رود، دست بکار می شود.

رئیس دادگستری شهرستان آمل خاطرنشان کرد: علی طالبی تلفنش در تمام ساعات شبانه روز برای پاسخگویی روشن بود، عملکرد او در دادسرا نشان دهنده تلاش های اوست.

در این مراسم با حضور رئیس کل دادگستری مازندران و دادستان مرکز استان، محمد کریمی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل معارفه شد.

محمد کریمی فرزند شهید رحیم کریمی فرمانده گروهان حمزه لشکر ۲۵ کربلا است که پیش از این معاون دادستان عمومی و انقلاب استان مازندران و سرپرست دادسرای انقلاب استان بود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه