اخبار داغ

فرمانده انتظامی رشتخوار:

عامل تهدید به آدم‌ربایی در رشتخوار شناسایی شد

عامل تهدید به آدم‌ربایی در رشتخوار شناسایی شد
فرمانده انتظامی رشتخوار گفت: زن 26 ساله‌ای که به‌قصد انتقام‌جویی با استفاده از فضای مجازی تهدید به ربودن فرزند خردسال زنی دیگر کرده بود، توسط پلیس فتا در رشتخوار شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود حاتمیان فرمانده انتظامى شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس، با اعلام شناسایی فردی متخلف که به‌قصد انتقام در فضای مجازی در رشتخوار تهدید به ربودن فرزند یک خانواده کرده بود، گفت: چندى پیش خانمى جوان سراسیمه و با در دست داشتن دستور قضایى ضمن مراجعه به پلیس فتای رشتخوار، درخواست رسیدگى به شکایت خود مبنى بر ایجاد مزاحمت برای وى توسط فرد یا افرادى ناشناس در فضای مجازی را داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 حاتمیان در ادامه این مطلب با توجه به درخواست این زن جوان مبنی بر رسیدگی هرچه سریع‌تر به این پرونده، اظهار داشت: این زن جوان در اظهارات اولیه خود این عنوان را مطرح کرده بود که فردى ناشناس در شبکه اجتماعى تلگرام تصاویر فرزند خردسالش را براى او ارسال و وى را تهدید به آدم‌ربایى کرده است، در همین راستا وی درخواست شناسایى عامل یا عاملان ارسال تصاویر و تهدیدات صورت گرفته در این رابطه را داشت.

,

فرمانده انتظامى شهرستان رشتخوار با تأکید بر اینکه بلافاصله رسیدگی به این پرونده در دستور کار پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت، یادآور شد: با توجه اظهارات شاکی و ضرورت موضوع بلافاصله کارشناسان پلیس فتا نسبت به بررسى فنى و پلیسى اقدام و ضمن شناسایی متهم این پرونده که زنى ۲۶ ساله بود، پس از هماهنگى قضایى متهم را جهت توضیحات بیشتر به پلیس فتا منتقل کردند.

,

 حاتمیان در ادامه افزود: متهم به دلیل کینه‌جویی و باهدف انتقام گرفتن از این زن اقدام به تهدید از طریق فضای مجازی کرده است؛ پس از مشخص شدن پرونده متهم به همراه مستندات موجود در پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

,

فرمانده انتظامی رشتخوار در پایان با توصیه به شهروندان جهت استفاده و حضور در فضای مجازی گفت: همان‌طور که در فضاى فیزیک و حقیقى تهدید و مزاحمت جرم بوده، در فضاى سایبرى نیز تعرض به حریم خصوصى و تهدید جرم است و در صورت وقوع این‌گونه موارد پلیس فتا به موضوعات و شکایات شهروندان رسیدگی و با متخلفین برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه