اخبار داغ

در پی بارش شدید باران؛

امدادرسانی به 196 نفر در آبگرفتگی اهواز/ اسکان اضطراری 320 خانوار

امدادرسانی به 196 نفر در آبگرفتگی اهواز/ اسکان اضطراری 320 خانوار
در عملیات‌های متوالی ۴۲۰ خانوار امداد رسانی شده و ۳۲۰ خانواده از شهرهای اهواز، آبادان و خرمشهر اسکان اضطراری شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب ؛ در پی بارش شدید باران طی روز دوشنبه در اهواز، بسیاری از مناطق این شهر زیر آب رفتند و آب و فاضلاب وارد منازل مسکونی شهروندان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب , رهیاب ,
در همین خصوص ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: ۱۹۶ نفر که درآبگرفتگی در مناطق مختلف سطح شهر اهواز گرفتار شده بودند به کمک امدادگران آتش نشانی نجات داده شدند.
,
 
,
وی افزود: از شامگاه دوشنبه تاکنون بعد از بارش باران و آبگرفتگی معابر در اهواز هفت هزار و ۶۵۰ مورد تماس از سوی مردم اهواز به آتش نشانی انجام گرفت.
,
 
,
قنبری گفت: در این مدت در مجموع ۴۵۴ مورد عملیات امداد و نجات از سوی آتش نشانی در اهواز انجام گرفت و ۶ قایق در سطح شهر اهواز برای کمک رسانی به مردم گرفتار در آبگرفتگی استفاده شد.
,
 
,
همچنین علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در عملیات‌های متوالی ۴۲۰ خانوار امداد رسانی شده و ۳۲۰ خانواده از شهرهای اهواز ، آبادان و خرمشهر اسکان اضطراری شدند.
,
 
,
وی افزود: بارندگی شهرهای خرمشهر، آبادان، باوی، اهواز، شادگان، شوشتر، رامهرمز و هفتکل دچار مشکل شده بودند که 40 تیم امدادی از ساعات اولیه در کنار مردم حاضر و مشغول به امداد رسانی شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
,


 
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه