اخبار داغ

فرماندار ویژه فسا:

کارخانه قند فسا به مالک جدید واگذار نشده است

کارخانه قند فسا به مالک جدید واگذار نشده است
فرماندار ویژه شهرستان فسا با تاکید بر اینکه دانشجوبان خواستار برکناری رئیس و معاون فرهنگی دانشگاه فسا بودند، بیان کرد: با دانشجویان معترض، جلسه‌ای داشتم و مطالبات آن‌ها را به مسئولان انتقال دادم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین آرگیو امروز در گفت‌و‌گو با شیرازه، با تکذیب واگذاری مجدد کارخانه قند فسا، اظهار داشت: خبر واگذاری دوباره این کارخانه به مالک جدید صحت ندارد و مالک فعلی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حسین آرگیو امروز در گفت‌و‌گو با , شیرازه، , با تکذیب واگذاری مجدد کارخانه قند فسا، اظهار داشت: خبر واگذاری دوباره این کارخانه به مالک جدید صحت ندارد و مالک فعلی همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.,
 
,
وی افزود: از یک ماه قبل کارخانه قند فسا آغاز به کار کرده و هیئتی برای رسیدگی به مطالبات کارگران این کارخانه تشکیل و اخیرا مقداری از معوقات مالی این کارگران پرداخت شده است.
,
 
,
آرگیو با بیان اینکه کارخانه قند فسا، یک مجموعه فصلی است و معمولا در تمام طول سال کار نمی‌کند، عنوان کرد: فعالیت عمده این کارخانه در فصل تولید چغندر بوده و اکنون که چغندر در بازار به پایان رسیده است، در تلاش برای خرید شکر خام به عنوان ماده اولیه برای کارخانه هستیم.
,
 
,
فرماندار فسا با اشاره به تحصن روز قبل دانشجویان دانشگاه فسا مقابل دفتر وی در محل فرمانداری این شهر، گفت: مطالبات دانشجویان کاملا صنفی و مربوط به مسائل دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌شان بود.
,
 
,
, ,
 
,
فرماندار ویژه شهرستان فسا با تاکید بر اینکه دانشجوبان خواستار برکناری رئیس و معاون فرهنگی دانشگاه بودند، بیان کرد: با دانشجویان معترض، جلسه‌ای داشتم و مطالبات آن‌ها را به مسئولان انتقال دادم.
,
 
,
آرگیو همچنین در پاسخ به این پرسش که شکایت نمایندگان سابق شورای اسلامی کار شهرداری فسا، در چه مرحله‌ای است، خاطرنشان کرد: هنوز شکایتی از جانب کارگران شهرداری فسا در مورد تشکل کارگری‌شان به فرمانداری نرسیده و به محض دریافت این شکایت، مراتب را پیگیری می‌کنیم.
,
 
,
به گزارش شیرازه، حدود یک سال قبل، شورای اسلامی کار شهردای فسا تعطیل و تعدادی از نمایندگان کارگران نیز اخراج شدند. کارگران معتقدند که این عمل به صورت غیرقانونی از جانب شهرداری صورت گرفته است.
, شیرازه,
 
,
همچنین بر اساس این گزارش، روز گذشته دانشجویان دانشگاه دولتی فسا با تحصن مقابل دفتر فرماندار این شهرستان، خواستار برکناری رئیس و معاون فرهنگی این دانشگاه به دلیل ایجاد جو امنیتی در دانشگاه و فشار بر تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی، شدند.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه