اخبار داغ

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار:

مردم انقلابی همه نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند

مردم انقلابی همه نقشه‌های دشمنان را ناکام گذاشتند
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار گفت: مردم ایران نشان دادند که همواره از نظام اسلامی و انقلاب دفاع و پای آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایستاده‌اند و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سید جواد حسینیان چهارشنبه شب در جلسه ستاد احیاء که با موضوع دهه بصیرت در شهرداری جویبار برگزار شد با بیان اینکه 9 دی تجلی حماسه بصیرت مردمی است اظهار کرد: در فتنه 88 دشمن کار را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام شده می‌دانست ولی حماسه مردمی 9 دی کار دشمن را پایان رساند.
 
وی بااشاره به اینکه دشمنان هر روز به بهانه‌های مختلف به‌دنبال دلسردکردن مردم به انقلاب و نظام هستند خاطرنشان کرد: مردم همواره پای نظام و ولایت ایستاده‌اند و نشان دادند که همواره از نظام اسلامی و انقلاب دفاع و پای آرمان‌های امام(ره) و شهدا ایستاده‌اند و دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام می‌گذارند.
 
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار در پایان از حضور عبدالله گنجی مدیر مسئول روزنامه جوان و محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ویژه‌برنامه دهه بصیرت در شهرستان جویبار خبر داد.

قربان متولی دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان جویبار نیز با بیان اینکه دشمن در فتنه 88 به دنبال تخریب ستون ولایت بود اظهار کرد: دشمنان نظام به دنبال ایجاد گسست بین مردم و ولایت در فتنه 88 بودند که با حضور هوشمندانه و با بصیرت مردم با شکست مواجه شد.
 
وی افزود: حماسه 9 دی هسته طراحی‌های فتنه دشمن را ویران کرد.
 
دبیر ستاد امربه معروف و نهی ازمنکر شهرستان جویبار بیان کرد: امسال دهه بصیرت با شکوه‌تر از سال آینده برگزار خواهد شد.
 
همت محمدنژاد شهردار شهر جویبار نیز در این جلسه با اشاره به اینکه باید قدر ایران اسلامی و شیعی خود را بدانیم عنوان کرد: امروز به برکت اسلام و انقلاب اسلامی و با خون شهدا به جایگاهی از عزت و اقتدار رسیده‌ایم که قدرت‌های جهانی نیز حرفی برای گفتن ندارند.
 
وی تصریح کرد: در دوران رژیم طاغوت یک کاردار آمریکایی برای امور داخلی ایران تصمیم‌گیری می‌کرد ولی با انقلاب اسلامی استقلال و عزت به کشورمان بازگشت.
 
شهردار جویبار خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان بلوک اسلام به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جایگاهی در جهان رسیده و دنیا را مبهوت قدرت و اقتدار خود کرده است.
 
محمدنژاد با بیان اینکه کسانی که به نظام مقدس اسلامی ضربه می‌زنند دچار گناه نابخشودنی می‌شوند اظهارکرد: کسی حق ندارد خارج از چارچوب نظام حرکت و به کشور آسیب برساند.
 
غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی جویبار نیز با اشاره به اینکه در آستانه دهه بصیرت قرار داریم گفت: این دهه یادآور نقش ولایت‌مداری در بقای اسلام ناب و راستین است و باید در پرتو ولایت‌مداری در عین مسئولیت‌پذیری در مقابله با دشمنان اسلام به طور قاطع حرکت کنیم.
 
وی خدمت به مردم را بزرگ‌ترین امر به معروف دانست و افزود: بزرگ‌ترین امربه معروف خدمت به مردم است و خدمت صادقانه به مردم عین عبادت است و همه باید در این مسیر حرکت کنیم.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه