اخبار داغ

آن چه در خطبه های نمازجمعه استان مطرح شد

نماینده ای که به دنبال نهادینه کردن فاتحه خوانی است نماینده نمی شود!/شورای نگهبان سد راه معامله‌گران شود

نماینده ای که به دنبال نهادینه کردن فاتحه خوانی است نماینده نمی شود!/شورای نگهبان سد راه معامله‌گران شود
نماز عبادی-سیاسی و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته نیز با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس نماز عبادی-سیاسی  و دشمن شکن جمعه در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد این هفته نیز با حضور مردم ولایتمدار استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

امام جمعه موقت یاسوج:حضور پرشور در انتخابات جواب دندان شکن به دشمن است

, امام جمعه موقت یاسوج:حضور پرشور در انتخابات جواب دندان شکن به دشمن است,

حجت الاسلام حکمتی نیک امام جمعه موقت یاسوج ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا گفت:  خداوند بعد از اینکه همه مخلوقات را آفرید، تاج همه مخلوقات را بر سر انسان گذاشت، خداوند مهربان همه امکانات سعادت را برای ما  فراهم کرد و فطرت همه ما را حس  خداجوی گذاشت.

,

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد:  هر بچه ای که آفریده می شود فطرت خداجوی دارد و این نشان می دهد ما انسان ها ذاتا خدا جو هستیم.

,

وی گفت: خداوند به ما قدرت ادراک داد تا خوب و بد را تشخیص دهیم و چون عقبه کلیات را درک  می کند و  جزئیات را درک نمی کند خداوند برای ما ۱۴۰۰ پیامبر فرستاد و ۱۲ امام پاک بعد از پیامبر اسلام برای ما فرستاد، خداوند برای ما قدرت ادراک به وجود آورد ما را از شکم مادر هامان بیرون آورد در حالی که چیزی بلد نبودیم و قدرت راه رفتن، دیدن، شنیدن، ادراک را به ما داد تا ما با اینها خدا را درک کنیم.

,

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته گفت: امروز شاهد تقابل جبهه کفر و حق و مقابله ایران اسلامی با دنیای غرب و آمریکا هستیم که تقابلی تمام عیار میان این 2 جبهه در عرصه جهانی و بین‌المللی است.

,

وی افزود: کینه ورزی و دشمنی آن‌ها با کشور ما عمیق و دیرینه است و این دشمنی از نوع محتوایی است و مربوط به موضوع خاصی مثل هسته‌ای نمی‌شود بلکه در همه زمینه‌ها و جنبه‌ها با هم اختلاف داریم.

,

حکمتی نیک ادامه داد: ماهیت اصلی غربی‌ها و آمریکایی‌ها ظلم و سلطه بر بشریت است در حالی که نظام جمهوری اسلامی طرفدار مظلومان جهان و ضد استکباری و ضداستعماری است.

,

وی با اشاره به همه انواع توطئه‌های دشمن در 40 سال اخیر گفت: هر کاری کردند و به هر حیله و حربه‌ای که متوسل شدند در برابر ایران اسلامی و ملت با بصیرت کم آورند و شکست خوردند که آخرین آن‌ها در موضوع بنزین و کمک به ایجاد اغتشاش در کشور بود.

,

حکمتی‌نیک به افول سیاسی دنیای استکباری و سلطه‌گران اشاره کرد و گفت: به همین خاطر دنبال فشار حداکثری به ملت ایران هستند اما مردم با حضور پر شور در انتخابات جواب دندان شکنی به آنها خواهد داد.

,

این خطیب جمعه همچنین به مناسبت روز راهدار و خدمات راهداران این مناسبت را به راهداران استان کهگیلویه و بویراحمد که در همه فصول به خصوص فصل سرما خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه می‌دهند تبریک گفت.

,

**********************************************

,

خطیب جمعه دهدشت: در زمان انتخابات زبانمان زبان تهمت و غیبت نباشد
 
حجت الاسلام حسینی ‌امام جمعه شهر دهدشت گفت: امروز که فضای انتخابات است زبانمان را کنترل کنیم که زبانمان زبان تهمیت و غیبت نباشد.

, خطیب جمعه دهدشت: در زمان انتخابات زبانمان زبان تهمت و غیبت نباشد, خطیب جمعه دهدشت: در زمان انتخابات زبانمان زبان تهمت و غیبت نباشد, خطیب جمعه دهدشت: در زمان انتخابات زبانمان زبان تهمت و غیبت نباشد,
,  
حجت الاسلام حسینی ‌امام جمعه شهر دهدشت گفت: امروز که فضای انتخابات است زبانمان را کنترل کنیم که زبانمان زبان تهمیت و غیبت نباشد.
,
,

حسینی گفت: از مسئولان راهداری و همه کسانی که زحمت های فراوانی می کشند تا ما در شرایط مختلف مثل سیل و زلزله به راحتی از جاده ها عبور و مرور کنیم تشکر می کنیم.

, حسینی گفت: از مسئولان راهداری و همه کسانی که زحمت های فراوانی می کشند تا ما در شرایط مختلف مثل سیل و زلزله به راحتی از جاده ها عبور و مرور کنیم تشکر می کنیم.,

وی افزود:  چهارشنبه، روز ولادت حضرت عیسی مسیح است و این روز را به همه تبریک می گوییم،حضرت عیسی(ع) از انبیاء الهی است و اسلام این است که باید به همه انبیاء ایمان داشته باشیم که  مسیح نیز صاحب شریعت است و معجزات الهی فراوانی داشت و زمانی که امام زمان ظهور میفرماید این پیامبر نیز ظهور می کند و پشت سر امام زمان ما نماز خواهد خواند.
 

, وی افزود:  چهارشنبه، روز ولادت حضرت عیسی مسیح است و این روز را به همه تبریک می گوییم،حضرت عیسی(ع) از انبیاء الهی است و اسلام این است که باید به همه انبیاء ایمان داشته باشیم که  مسیح نیز صاحب شریعت است و معجزات الهی فراوانی داشت و زمانی که امام زمان ظهور میفرماید این پیامبر نیز ظهور می کند و پشت سر امام زمان ما نماز خواهد خواند.,
,

 امام جمعه دهدشت با توجه به سالروز ایمنی گفت: همه باید در ساخت و سازها نکات ایمنی را رعایت کنیم چرا که هزینه کردن در این زمینه ها ضرر ندارد و به نفع خود افرادی است که به نکات ایمنی اهمیت می دهند.  مهندسین ما نیز باید در ساخت و سازها نظارت علمی و مهندسی و دقیقی داشته باشند و همچنین نکات ایمنی برای بلاهای طبیعی به مردم آموزش داده شود.

,  امام جمعه دهدشت با توجه به سالروز ایمنی گفت: همه باید در ساخت و سازها نکات ایمنی را رعایت کنیم چرا که هزینه کردن در این زمینه ها ضرر ندارد و به نفع خود افرادی است که به نکات ایمنی اهمیت می دهند.  مهندسین ما نیز باید در ساخت و سازها نظارت علمی و مهندسی و دقیقی داشته باشند و همچنین نکات ایمنی برای بلاهای طبیعی به مردم آموزش داده شود.,

حسینی گفت: در همین دهدشت وقتی باران شدید می آید آب فراوانی در وسط شهر جمع و میدان مرکزی مملو از آب می شود و مسئولین باید برنامه ریزی کنند و قبل از بارندگی و‌بروز حوادث نکات ایمنی و بسترهای لازم را فراهم کنند تا در زمان بروز بلایا کمترین تلفات را داشته باشیم.

, حسینی گفت: در همین دهدشت وقتی باران شدید می آید آب فراوانی در وسط شهر جمع و میدان مرکزی مملو از آب می شود و مسئولین باید برنامه ریزی کنند و قبل از بارندگی و‌بروز حوادث نکات ایمنی و بسترهای لازم را فراهم کنند تا در زمان بروز بلایا کمترین تلفات را داشته باشیم.,

********************************

,

امام جمعه موقت گچساران: شورای نگهبان سد راه معامله‌گران شود

, امام جمعه موقت گچساران: شورای نگهبان سد راه معامله‌گران شود, امام جمعه موقت گچساران: شورای نگهبان سد راه معامله‌گران شود, شورای نگهبان سد راه معامله‌گران شود,

حجت‌الاسلام  علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا راه رسیدن به خداوند است.

,

وی با بیان اینکه خداوند عالم می‌فرمایند که  آیا انسان نمی‌داند که خداوند همه اعمالش را می بیند، گفت: همواره باید بدانیم خداوند نظاره گر اعمال ماست و به همه چیز در قیامت رسیدگی می‌کند.

,

 صفایی ادامه داد: مطمئن باشید ذره ای از چشمان تیزبین خداوند دور نخواهد ماند و چه زیبا در دعای کمیل می‌گوید هر جا برویم خداوند ناظر است و باید بندگی خدا را انجام دهیم.

,

وی با اشاره به میلاد خجسته میلاد حضرت مسیح گفت: در سوره نسا می‌خوانیم خداوند عالم اذعان می‌دارند، اینها می گویند مسیح را کشتند و به صلیب کشیدند اما این‌گونه نبود و به یقین عیسی مسیح را نکشتند و خداوند او را نزد خودش برده است و ما معتقد هستیم در روز ظهور امام، زمان عیسی مسیح نیز خواهد آمد و در پشت امام زمان  (عج) نماز خواهد خواند.

,

امام جمعه موقت گچساران در ادامه در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: افرادی در تلاش هستند تا به صندلی مجلس برسند و شورای نگهبان در حال رسیدگی به صلاحیت این افراد است.

,

صفایی با بیان اینکه طبق موازین باید عمل شود، ابراز کرد: عده ای در تلاش هستند مردم را به خود جذب کنند.

,

وی با اشاره به دیدگاه امام راحل در خصوص افرادی که باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کنند گفت: سرنوشت ما با مجلس و دولت گره خورده است و همه چیز دست ماست.

,

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به اینکه وضعیت گرانی و تورم را امروز مشاهده می‌کنیم، عنوان کرد:  یکی از ویژگی های مهم یک نماینده پایبند بودن به اسلام و ارزش های اسلامی است و نماینده باید صداقت، امین، انقلابی و در خط امام باشد.

,

صفایی با بیان اینکه وکیل آینده مجلس باید دنباله رو راه امام و در خط امام باشد، اظهار کرد: نماینده بایستی به امور مستضعفین اهتمام داشته باشد.

,

امام جمعه موقت گچساران  با بیان اینکه فاصله چندانی تا انتخابات نیست و ما باید کسی را انتخاب کنیم که دلسوز مردم باشد، خاطرنشان کرد: امروز فشار را برگرده مردم مشاهده می‌کنیم، بنزین را گران می‌کنند بعد آن را به گردن رهبری می اندازند.

,

وی با اشاره به پیام امام جمعه گچساران گفت:ایشان بیان داشتند، فقهای بزرگی که عمر خود در راه دین گذاشتند فقط با خدا معامله می‌کنند و می‌گویم معامله ممنوع و به شورای نگهبان می‌گویم معامله ممنوع و از ورود افراد معامله‌گر و حیلهگر جلوگیری نمایند.

,

صفایی خطاب به شورای نگهبان تصریح کرد: شورای نگهبان وظیفه سنگینی بر دوش دارید و آنها بدانند بیشتر از مردم پاسخگو خواهند بود.

,

 امام جمعه موقت گچساران ادامه داد: شهدای بسیاری را تقدیم کردیم و باید بدانیم و از برجام و ۲۰۳۰ ها آگاهی داشته باشیم که چگونه اینها را در مجلس مصوب کردند.

,

 صفایی افزود: آنها با۲۰۳۰ به دنبال آن هستند که حجاب را بردارند و در ادامه ولایت را کنار بگذاریم و سپاه پاسداران نیز وجود نداشته باشد.

,

وی ابراز کرد: آنها در دفاع مقدس نتوانستند و به دنبال مکر و حیله بودند و همین فتنه‌ها را به وجود آوردند و خداوند لعنت کند کسانی را که از فتنه‌ها خبر داشتند اما کاری نکردند.

,

صفایی گفت: ملت شریف ایران بیدار است و ولایت از علی و آل علی آموختند و در کنار ولایت ایستاده اند.

,

وی با اشاره به نهضت سواد آموزی و نقش این نهضت گفت: در حال حاضر بیش از ۹۶ درصد جامعه با سواد هستند که جا دارد تقدیر و تشکر کرد.

,

 

,

****************************************

,

امام جمعه کبگیان:نماینده ای که به دنبال نهادینه کردن فاتحه خوانی است نماینده نمی شود!

, امام جمعه کبگیان:نماینده ای که به دنبال نهادینه کردن فاتحه خوانی است نماینده نمی شود!, امام جمعه کبگیان:نماینده ای که به دنبال نهادینه کردن فاتحه خوانی است نماینده نمی شود!,

حجت الاسلام والمسلمین علی وحدانی فر در خطبه های نماز جمعه 29 آذر ماه چیتاب ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله نماز در اجلاس نماز گرگان گفت : نهادینه کردن تشویق آحاد جامعه نسبت به مسئله نماز با بیان اوصاف و عناصر شگفتی ساز آن باعث یاس دشمنان نظام در نفاق فرهنگ دینی می شود و باید مراقب بود که ستون دین نماز است و اگر خانواده سست شد ، متعاقباََ جامعه دچار انحطاط و انزوای فرهنگی خواهد شد.

,

وی درباره مسئله تصویب بودجه در کشور گفت : آنچه را که در مسئله بودجه بسته شده مشخص است این است که بودجه موفقی نسبت به سالهای اخیر کشور نیست و تغییر محسوسی نسبت به سالهای قبل نداشته است.

,

این خطیب جمعه تصریح کرد:علیرغم شعار متکی نبودن بودجه به نفت در خیلی جاها مشهود نیست زیرا به شیوه های بودجه ریزی توجه نشده است و باید طوری بسته شود که اقشار آسیب پذیر آسیب نبینند و مسئله اقتصاد کشور مهمترین مولفه باشد.

,

حجت الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و وظایف متقابل نماینده و ملت درقبال انتخاب و خدمت گفت : اولا مردم کسانی را انتخاب کنند که با داشتن تهذیب اخلاقی و توانائی خدمت به مردم بتوانندکار بکنند تا رضایت مردم را جلب کنند.
,
,
 
,
خطیب جمعه کبگیان خطاب به نمایندگان هم گفت : کسانیکه بجای حل معیشت و اقتصاد و نان در سفره مردم دغدغه تصویب رفتن خانمها به ورزشگاه را دارند بدانند این دختر و پسری که به ورزشگاه می رود ، ازدواج می خواهد تا به فساد نرود ، شغل می خواهد تا به دزدی نرود و معیشت می خواهد تا پیش دیگران به هرقیمتی دست درازی نکند و باید به فکر حل مشکلاتشان باشید.
,

وی خاطرنشان کرد: در استان ما انتخابات بر مبنای معیارهای اصلح نیست بلکه عده ای بانهادینه کردن فاتحه خوانی ها حتی بالای 15 سال کار کردن  دنبال جلب رضایت مردم است و این برای مردم نماینده نخواهد شد و به همین علت است که ماها در انتخابمان آنچه را که انتخاب می کنیم خوب و بدش به پای افت یا پیشرفت خودمان رقم خواهد خورد و باید مراقب باشیم.
,
,

امام جمعه کبگیان با اشاره به مشکلات و توقعات مردمی درون بخشی هم گفت : زمانی در چیتاب داروخانه نبود و مردم نگران بودند اما با برطرف شدن مشکلشان الان نگرانی اینجاست که چرا وقتیکه داروخانه با تمام تجهیزات وجود دارد مردم این بخش حتی برای خرید یک قرص و شربت سرماخوردگی به یاسوج مراجعه می کنند؟
,
,

وی درباره توقعات مغازه داران و بازاریان شهر چیتاب هم افزود : وقتی جوانی با تمام امید و آرزو در شرایط فعلی اوضاع اقتصادی با گرفتن وام سنگین در این شهر با امید سرمایه گذاری می کند ، چرا مردم بایدخریدهایشان را در یاسوج و نسیه هایشان را در چیتاب انجام بدهند؟ خودتان قضاوت کنید آیا این رسم خوبی است؟ مگر هر آنچه مورد نیاز است با قیمت مشابه دریاسوج وجود دارد ، در اینجا نیست ؟

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه