اخبار داغ

با برپایی مراسمی صورت گرفت؛

تجلیل اصناف کرمانشاه از حافظان نظم و امنیت

تجلیل اصناف کرمانشاه از حافظان نظم و امنیت
اصناف و بازاریان کرمانشاه در آیینی از حافظان نظم و امنیت تجلیل کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز آئین تجلیل اصناف و بازاریان کرمانشاه از حافظان نظم و امنیت صبح امروز شنبه در محل سالن شهدای اصناف کرمانشاه و با حضور جمعی از مسئولان، بازاریان و خانواده‌های شهدا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

در این آئین از سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه و نیز خانواده شهید جواهری تجلیل شد.

,

رضا سلیم ساسانی در این آئین با بیان اینکه تعامل ارزنده‌ای میان اداره پلیس اماکن و اتاق اصناف وجود دارد، اظهار داشت: این رده از نظر تعامل با اتاق اصناف رتبه برتر کشور را دارد است.

,

وی افزود: کسب روزی حلال همواره مدنظر دین اسلام بوده و بازاریان کرمانشاه این را مدنظر قرار داده‌اند.

,

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه امنیت بازار مرهون نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه، بسیج اصناف است، گفت: همچنین امنیت بالایی با مشارکت مردم و نهادهای اجتماعی و دیگر دستگاه‌ها با محوریت نیروی انتظامی در جامعه برقرار است.

,

وی همگام بودن با مردم را از خصوصیات نیروی انتظامی دانست و بیان کرد: حضور این نیروها در نشست‌ها، مساجد و جامعه موجب دلگرمی بازاریان می‌شود.

,

سلیم ساسانی خاطرنشان کرد: اتاق اصناف با حضور به موقع در همه عرصه‌ها برگ زرینی را در کارنامه خود به ثبت رسانده است، امیدواریم در راهپیمایی نهم دی ماه در دفاع از آرمان‌های نظام برگ دیگری را نیز رقم بزنند.

,

این مسئول با بیان اینکه اصناف با حمایت از حافظان نظم و امنیت مرهون خون شهید جواهری و صدها شهید دیگر هستند، عنوان کرد: به مناسبت شب یلدا امشب اقلامی به ۱۰۰ کودک خیابانی از سوی اتاق اصناف اعطا می‌شود.

,

 

,

اصناف همواره پرچمدار و حافظ ارزش‌های نظام هستند

, اصناف همواره پرچمدار و حافظ ارزش‌های نظام هستند,

سردار علی اکبر جاویدان امروز در آیین تجلیل اصناف و بازاریان از حافظان نظم و امنیت اظهار داشت: امنیت نعمت ارزشمندی است که همه آحاد جامعه در برقراری آن صاحب مسئولیت هستند.

,

وی با بیان اینکه اصناف کرمانشاه با عزت و همراه نظام هستند، افزود: اصناف کرمانشاه به صورت خودجوش از حافظان نظم و امنیت تجلیل کردند و این نشان از هوشمندی آنها است.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت یک نیاز اساسی و همیشگی است، بیان کرد: امنیت پدیده‌ای اجتماعی در تمام کشورهای دنیا است اما در ایران به عنوان جامعه اسلامی به صورت کیفی‌تر مطرح است.

,

سردار جاویدان با بیان اینکه همه در حفظ و استقرار امنیت مسئولیت دارند، گفت: تأمین امنیت نه تنها از دستگاه قضائی و نیروی انتظامی مطالبه شود بلکه همه دستگاه‌ها و مردم باید در این راستا ایفای نقش کنند.

,

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه همگی باید به وظایف خود عمل کنند و حقوق خود را بشناسند، عنوان کرد: مردم پرچمدار نظام و امنیت هستند همان گونه که در اوایل انقلاب مردم و کسبه پایگاه‌هایی را تشکیل دادند.

,

وی بیان کرد: اصناف و بازاریان در جامعه اسلامی نقشی محوری دارند و این قشر پیش از پیروزی انقلاب نیز از نیروهای انقلابی حمایت می‌کردند و در طول هشت سال دفاع مقدس و این ۴۱ سال پای نظام ایستادند.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: اصناف با ولایتمداری خود در مناسبت‌های مختلف پرچمدار و حافظ ارزش‌ها هستند و همواره نخستین بیرق‌های عزا در بازارها علم می‌شود و همواره بازار مروج ارزش‌ها بوده است.

,

این مسئول با بیان اینکه بازاریان مورد اعتماد مردم هستند، بیان کرد: بازاریان با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی سر خود را بالا گرفته‌اند و برای حفظ ارزش‌ها و نظام ایستاده‌اند.

,

سردار جاویدان افزود: اگرچه دشمن شیطنت‌های زیادی می‌کند و برای به تعطیلی کشاندن بازار در تلاش است و هزینه می‌کند اما اصناف با ولایتمداری خود در صحنه حاضر می‌شوند و در اغتشاشات اخیر نیز به صورت خودجوش حماسه آفریدند.

,

وی با تاکید بر اینکه شأن نیروی انتظامی خدمت به مردم است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی خود را خادم مردم می‌داند و کاری جز این خیانت است.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بیان داشت: به رده‌های مختلف انتظامی توصیه شده با برخورد خود و ادبیات اسلامی قانون را اجرا کنند و با مردم مدارا داشته باشند زیرا مردم بدهکار ما نیستند و ما ارباب مردم نیستیم، همچنین درصدد هستیم اشکالات احتمالی این حوزه را با تذکر و برگزاری کلاس‌های آموزشی مرتفع کنیم.

,

این مسئول با اعلام اینکه برای نصب دوربین در بازار پیگیری‌هایی انجام شده است، گفت: پلیس به صورت مستمر نظارت می‌کند اما با توجه به بالا بودن آمار بیکاری، تورم و آسیب‌های اجتماعی میزان سرقت نیز بالا است و عده‌ای به مال مردم تعرض می‌کنند که در این راستا درصدد انجام اقدامات پیشگیرانه هم هستیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه