اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان:

خانه جوان قوچان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد

خانه جوان قوچان تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
اسماعیل حاجی آبادی گفت: خانه جوان قوچان در حال حاضر بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری شاهد افتتاح این مرکز باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، اسماعیل حاجی آبادی، رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: احداث خانه جوان شهرستان قوچان در پاییز سال گذشته آغاز شد و تاکنون بیش از 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تلاش می کنیم تا پایان سال جاری و احتمالا در دهه فجر  و پس از تامین اعتبار لازم شاهد افتتاح این مرکز باشیم.

,

وی افزود: تاکنون حدود 12 میلیارد ریال برای این مرکز هزینه شده است و حدود هفت تا هشت میلیارد ریال آن به پیمانکار پرداخت شده است و باتوجه به اعلام پیمانکار اگرحدود دو تا سه میلیارد ریال دیگر به وی پرداخت شود، خانه جوان تا دو ماه آینده تحویل اداره ورزش و جوانان قوچان خواهد شد.

,

حاجی آبادی در تشریح ماهیت خانه جوان نیز خاطر نشان کرد: سازمان های مردم نهادی که در حوزه های مختلف همچون فرهنگی، اجتماعی و...به جز سیاسی، فعالیت می کنند برای اجرای هر چه بهتر برنامه ها و فعالیت های خود نیازمند محیطی مناسب می باشند و قرار است این مرکز در اختیار سمن های شهرستان قرار بگیرد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با بیان اینکه در حال حاضر حدود هفت سمن در حال ثبت و طی مراحل قانونی برای کسب مجوز می باشند، تصریح کرد: باتوجه به پیگیری های انجام شده و مساعدت اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی مقرر شده است که اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال برای تجهیز خانه جوان نیز تخصیص یابد.

,

وی بابیان اینکه خانه جوان قوچان در محدوده کمربندی شهید مدرس و در نزدیکی سالن ورزشی کلاهدوز در حال ساخت است، در پایان گفت: تلاش می کنیم تا با تامین اعتبار لازم و تا پایان سال جاری شاهد بهره برداری از خانه جوان شهرستان قوچان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه