اخبار داغ

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی اوقاف کشور:

2 هزار مرکز فرهنگی اجتماعی در امامزادگان شاخص کشور راه اندازی می شود

2 هزار مرکز فرهنگی اجتماعی در امامزادگان شاخص کشور راه اندازی می شود
مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف کشور گفت: در راستای استفاده از ظرفیت مردمی 2 هزار مرکز اجتماعی فرهنگی قرآنی (افق) در امامزادگان شاخص کشور راه اندازی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، رضا معمی مقدم ظهر امروز در برگزار دوره های آموزشی هیئت امنا خادمین امامزادگان و بقاع متبرکه شرق گلستان در امامزاده یحیی بن زید (ع) اظهار کرد: رسالت اصلی سازمان اوقاف شناسایی و صیانت از موقوفات و اجرای امینانه نیات واقفین در هفت سرفصل اصلی شامل خیریه ، امور اجتماعی، عمرانی مساجد،دارو و درمان، خیرات و مبرات و تعزیه خوانی و سایر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,

وی نقش خیرین و افراد تاثیرگذار در مشارکت های مردمی موثر دانست و گفت: ما نیازمند تعامل و همکاری خیرین و افراد تاثیرگذار جامعه در جلب مشارکت های مردمی و ترویج وقف هستیم.

,

مدیر کل امور اجتماعی فرهنگی و مشارکت های مردمی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از راه اندازی 2 هزار مراکز فرهنگی و اجتماعی در امامزادگان شاخص کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر 500 مرکز اجتماعی فرهنگی قرآنی (افق) در امامزادگان شاخص کشور راه اندازی شده و در آینده نزدیک این مراکز به 2 هزار مرکز افزایش پیدا می کند.

,

وی مراکز افق را بازوان سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی کرد و ادامه داد: هدف ما از راه اندازی مراکز افق کاهش نیروی انسانی اداری بوده و تلاش داریم تا فعالیت ها به وسیله مردم و برای مردم انجام شود.

,

معمی مقدم خاطر نشان کرد: امسال در راستای اجرای موقوفات در هفت سرفصل عنوان شده مبلغ 300 مبلیارد تومان توسط مراکز افق در کشور هزینه می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه