اخبار داغ

مسئول تفحص سیره شهدای قم:

۹دی مشتی آهنین بر دهان فتنه گران بود

۹دی مشتی آهنین بر دهان فتنه گران بود
مسئول تفحص سیره شهدای قم با بیان این که ۹ دی مشت آهنینی بر دهان فتنه گران بود، گفت: در حوادث فتنه سال ۸۸ کشور محل رفت و آمد افراد مختلفی از سایر کشورها بود که با استفاده ابزاری از نیروهای خود فروخته داخلی قصد ضربه زدن به نظام را داشتند؛ به لطف الهی و با گوشه چشم رهبر معظم انقلاب همه این توطئه ها و نقشه ها خنثی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام جوشقانی مسئول تفحص سیره شهدای قم امروز در مراسم گرامیداشت حماسه یوم الله ۹ دی تفرش گفت: نظام سلطه به سرکردگی آمریکا برای تحمیل فرهنگ خود به سایر ملل، نیاز به نیروی انسانی دارد تا بتواند به اهداف و مقاصد شوم خود دست یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

جوشقانی با اشاره به سند ۲۰۳۰ اظهار کرد: این سند از فرودگاه نظام سلطه آمریکا بلند شده و برای تربیت دانش آموزان و فرزندان ما تهیه‌شده است که نباید این سند غربی در کشور اجرا شود.

,

وی افزود: برخی‌ها با خیال واهی به دنبال کنار آمدن با نظام سلطه هستند اما همین نظام سلطه در طول تاریخ نشان داده که قابل‌اعتماد نیست.

,

مسئول تفحص سیره شهدای قم اضافه کرد: تنها راه‌حل مشکلات کشور نگاه ما «می‌توانیم»، مدیریت جهادی و استفاده از ظرفیت‌های مختلف کشور است.

,

جوشقانی با اشاره به حوادث سال ۸۸ ادامه داد: در سال ۸۸ قریب به ۸ ماه کشور بر روی آب‌وآتش بود که رهبر معظم انقلاب با ایستادگی و مواضع حکیمانه خود کشور را از لبه پرتگاه نجات دادند.

,

وی بابیان این مطلب که ۹دی مشت آهنینی بر دهان فتنه گران بود، خاطرنشان کرد: در حوادث فتنه سال ۸۸ کشور محل رفت‌وآمد افراد مختلفی از سایر کشورها بود که با استفاده ابزاری از نیروهای خودفروخته داخلی قصد ضربه زدن به‌نظام را داشتند؛ به لطف الهی و با گوشه چشم رهبر معظم انقلاب همه این توطئه‌ها و نقشه‌ها خنثی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه