اخبار داغ

مدیرکل گمرکات کرمانشاه عنوان کرد؛

کاهش ۲۴ درصدی صادرات غیرنفتی از مرزهای کرمانشاه

کاهش ۲۴ درصدی صادرات غیرنفتی از مرزهای کرمانشاه
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از کاهش ۲۴ درصدی صادرات غیرنفتی از مرزهای این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خلیل حیدری در گفتگو با مرصادنیوز از کاهش ۲۰ تا ۳۰ درصدی صادرات به دلیل برگشت ارز در تمام کالاها خبر داد و اظهار داشت: امسال تاکنون ۴ میلیون تن صادرات غیر نفتی به ارزش یک میلیارد و ۵۹۸ میلیون دلار داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال قبل به لحاظ وزنی ۴ درصد و به حیث ارزش کالا ۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

,

این مسئول گفت: همچنین طی این مدت ۶ میلیارد و ۸۲۴ میلیون تن به ارزش یک میلیارد و ۹۳۴ میلیون دلار صادرات گاز داشتیم.

,

حیدری تصریح کرد: در مجموع طی ۹ ماه امسال ۱۰ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تن صادرات غیرنفتی و گاز طبیعی به ارزش ۳ میلیارد و ۵۳۳ میلیون دلار داشتیم.

,

وی خاطر نشان کرد: همچنین طی ۹ ماه امسال ۵۱ میلیون دلار واردات داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

,

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: در کرمانشاه ۳۸۶ میلیون دلار در مجموع صادرات اظهار شده است که این میزان در پرویز خان ۳۷۶ میلیون دلار در خسروی ۸۶ و در پاره ۲۳ میلیون دلار است یعنی ۸۷۶ میلیون دلار اظهاری گمرکات کرمانشاه است.

,

حیدری اشاره‌ای هم به آخرین وضعیت اجرای طرح جامع ساماندهی مرز پرویزخان داشت و خاطر نشان کرد: این طرح اکنون ۷.۵ درصد پیشرفت دارد این درحالی است که طی برنامه ریزی باید این پیشرفت ۳۳ درصد را نشان می‌داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه