اخبار داغ

به بهانه افتتاح قطار شهری کرج؛

سفر 1850000000 تومانیِ روحانی تکرار می‌شود؟

سفر 1850000000 تومانیِ روحانی تکرار می‌شود؟
قطار شهری هشتگرد در روزهای آینده توسط رئیس‌جمهور در البرز افتتاح می‌شود، همان پروژه‌ای که یکبار در حاشیه بازدید جهانگیری از آن، مسئولین برای دست دادن با وی به صف شدند و فیلم آن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، «سوت قطار شهری کرج روز سه‌شنبه به صدا در می‌آید»، این خبری بود که وزیر راه و شهرسازی روز یکشنبه آن را به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کرد و گفت: افتتاح متروی هشتگرد، ادامه اتوبان همت و کنارگذر جنوبی آبیک گرمسار، نقطه عطفی در رفع گلوگاه های ترافیکی و فرایند توسعه استان البرز خواهد بود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
این خبر به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به شد تا بار دیگر سفر یک میلیارد و 800 میلیونی شهرداری کرج در سال 95 برای سفر روحانی را بار دیگر در ذهن عموم تداعی کند، آنچه نقل فضای مجازی شده است عبارتی نیست جز "کمربندها را محکم ببندید، رئیس جمهور چند روز دیگر به البرز می‌آید". 
,
 
,
 
,
, ,
 
,
سفر مجدد روحانی، افکار عمومی را درگیر این سوال کرده است که آیا هزینه تشریفات 1 میلیارد و 850 میلیون تومانی و ناهار معروف 500 میلیونی در سال 95، دوباره در دیماه 98 تکرار خواهد شد؟ و آیا با وجود تورم در سال 1398 باید منتظر ارقام نجومی تری از این سفر باشیم؟ 
,
 
,
 
,
"تیتر1"/ افتتاح پروژه یا استفاده ابزاری از انتخابات مجلس!
, ,
,

توقف 7ساله پروژه مترو کرج-هشتگرد و هزینه ‌ای که از جیب مردم رفت/سرنوشت مبهم قطار شهری که 70 درصد آن در سال 91 به انجام رسیده بود، چه شد

, توقف 7ساله پروژه مترو کرج-هشتگرد و هزینه ‌ای که از جیب مردم رفت/سرنوشت مبهم قطار شهری که 70 درصد آن در سال 91 به انجام رسیده بود، چه شد,

,
,
در روزگاری که البرز در رتبه پنجم کشوری به لحاظ بیکاری قرار گرفته است، آیا نمی توان این هزینه های نجومی را به جای تشریفات سفر، برای استان خرج کرد؟ درست زمانی که بسیاری از خسارت دیدگان اغتشاشات در گیرو دار بروکراسی اداری چشم به راه کمک مسئولین هستند و استانداری البرز حتی فرصتی برای یک بازدید از اماکن خسارت دیده نداشت امروز مدیران ارشد استان و نمایندگان مجلس در تکاپوی سفر روحانی به هشتگرد هستند. 
,
 
,
با گذشت سه سال از سفر رئیس جمهور به کرج هنوز مسئولین البرز توجیه و منطقی برای آن حجم از دارایی که خرج سفر یک روزه شد ندارند در حالی که لیست هزینه ها شرم آور بود، 514 میلیون تومان هزینه ناهار، خرید حوله، بالش، پرده اتاق، گونی، لوازم التحریر، تی شرت، کلاه، شال و...
,
 
,
به نظر می رسد مدیران البرز در راستای خوش خدمتی به دولتمردان برای افتتاح قطار شهری هشتگرد سنگ تمام می گذارند چرا که پیش از این هم در سفر مرداد 98 جهانگیری به البرز شاهد صف کشیدن مدیران برای دست دادن با معاون اول رئیس جمهور هم بودیم، مسئله ای که با واکنش های فراوانی در شبکه های اجتماعی همراه شد.
,
 
,
 
,
, ,
 
, ,  کلیپ ارادت مسئولین البرز به جهانگیری!,  کلیپ ارادت مسئولین البرز به جهانگیری!,
 
جملات طنزی که همچنان در یادها هست؛ 
,
,
 
,
*کاش آقایون برای حل مشکلات مردم هم اینجوری صف می کشیدن
 
* تنها نکته مثبتی که توی این فیلم هست اینه که خوبه لااقل همو هل نمیدن توی صف!!!
 
* مراسم ختمه
 
به ترتیب بزرگای خاندان ایستادن  
 
نفر آخر رو ببینید چه ناامیدانه نگاه می کنه که آیا لیاقت نصیبش می شه یا نه
 
با مرور داده های مرکز آمار ایران می توان به وضوح پی برد که دامنه تغییرات نرخ تورم سالانه در آذر امسال برای دهک ‌های مختلف هزینه ‌ای از ٣٩,٦ درصد برای دهک اول تا ٤١.٦ درصد برای دهک دهم متغیر بوده است و  در حالی که شهروندان زیر بار فشار مالی و بحران اقتصادی کمر خم می کنند عده ای صرفاً برای منافع سیاسی خود از جیب بیت المال هزینه های نجومی و سر سام آوری انجام می دهند.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
, ,
 
باید منتظر ماند و دید آیا تاریخ تکرار می شود و روحانی با سفرش به البرز هزینه میلیاردی دیگری را به استان تحمیل کرد یا خیر!؟  
 
 
,
,
,
,
 
,
 
,
 
انتهای پیام/
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه