اخبار داغ

رئیس اندیشکده یقین در کرج مطرح کرد؛

پشت پرده ممانعت از اکران نمایش اختاپوس و بازداشت کارگردان!

پشت پرده ممانعت از اکران نمایش اختاپوس و بازداشت کارگردان!
حسن عباسی گفت: عده ای در صنعت خودرو نزد من آمده و اعلام کردند بیش از 30 سال است که درصدد ساخت خودروی ملی هستیم اما مافیایی در این عرصه وجود دارد که زد و بند می کنند و به اصلاح طلبان و لیبرال ها وصل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس اندیشکده یقین شامگاه شنبه در آستانه حماسه 9 دی با حضور در مسجد جامع کمالشهر، به سفر رئیس جمهور به محمود آباد شمال اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی غنیمت نیست که کسی فکر کند ایل و تبار خود را به رشد برسانند، انقلاب 300 هزار شهید در دفاع مقدس، مدافعان حرم و ... داده است تا جمهوری اسلامی پله ای برای جهان اسلام شود اما متاسفانه مدیران اینگونه فکر نمی کنند و خود را با تراز مدیریت انگلیس، آمریکا و فرانسه و ... تطبیق می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسن عباسی با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی را با پراید آن مقایسه کرده و می گویند هر زمان که توانست بنز تولید کند خوب است در حالی که نمی دانند محصول حکومت انسان های تراز است، افزود: ترکیه از خودروی ملی رونمایی می کند اما مسئولین نالایق صنعت کشور حتی نتوانسته اند آینه پراید را تعویض کنند و پیکان را هم نهایتا به موزه تحویل دادند.
,
 
,
وی اظهار به ساخت مستند اختاپوس درباره فساد خودرو اشاره کرد و اظهار داشت: عده ای در صنعت خودرو نزد من آمده و اعلام کردند بیش از 30 سال است که درصدد ساخت خودروی ملی هستیم اما مافیایی در این عرصه وجود دارد که زد و بند می کنند و به اصلاح طلبان و لیبرال ها وصل هستند، مافیا از فرانسه درخواست خودرو کرده و زانتیا، پژو 206، ال 90 و ... کرده و مردم را سر کار گذاشتند غافل از اینکه در این 35 سال 60 مدل موشک مدل بالستیک و کروز ساخته بودیم.
,
 
,
عباسی تصریح کرد: ترکیه سال گذشته از روس ها موشک اس 400 تحویل گرفت اما ما هواپیمای رادارگریز آمریکایی را با موشک 3 خرداد داخل ساقط کردیم این در حالی است که همچنان مردم کف خیابان پراید مشاهده می کنند، ترکیه جشن ملی را با خودروی بومی گرفت اما طی چند روز گذشته، دستگاه سازمان تبلیغات را پیش از نمایش اختاپوس درباره فساد صنعت خودرو پلمب کردند و کارگران را گرفتند!
,
 
,
وی با اشاره به اینکه جریان فساد مذکور دو تابعیتی هستند و از ستاد انتخاباتی اوباما حمایت می کردند! گفت: به کمپانی کروز هشدار می دهم این قسمت اول برخورد بود، کاسه ای زیر نیم کاسه مسئولین صنعت خودرو هست که 1200 کارگر را لیست کرده اند، چرا اسمی از کارگران برده نشده است؟ اگر از شما حمایت نکنند آنها را اخراج می کنید؟ اگر فرماندهان جنگ اقتصادی بودید همانند حسن تهرانی مقدم 60 مدل موشک طراحی می کردید.
,
 
,
عباسی افزود: عده ای تصور کرده اند همانند مافیای معاویه و یزید، ما کوتاه می آئیم اما ما تجربه صدر اسلام را داریم، اراده حکومت و نظام بر این است که نظام کارآمد و فساد زا باشد، اگر مسئولین در صنعت خودرو مانند کروز  و بالستیک و سوم خرداد تحویل ملت دادید می توانید نام مقام معظم رهبری را در نامه هایتان بیاورد و الا ما شما را قبول نداریم.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه