اخبار داغ

به بهانه سفر وزیر میراث فرهنگی به خراسان جنوبی؛

وزیر میراث فرهنگی بازدید از واحدهای گردشگری تعطیل‌شده را فراموش نکند/ دل فعالان گردشگری پردرد است

وزیر میراث فرهنگی بازدید از واحدهای گردشگری تعطیل‌شده را فراموش نکند/ دل فعالان گردشگری پردرد است
وزیر میارث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز وارد خراسان جنوبی شد. وی قرار است از برخی واحدهای میراث فرهنگی و گردشگری استان بازدید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز به خراسان جنوبی سفر کرده است. وی قرار است از برخی واحدهای میراث فرهنگی و گردشگری استان بازدید کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

فعالان حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از وزیر تقاضا دارند به درد دل آن‌ها گوش دهد و مشکلات آن‌ها را رفع کند.

,
شاید بتوان شهرستان خوسف را دارای بیشترین مشکلات حوزه گردشگری خراسان جنوبی عنوان کرد. مشکلاتی که به گفته فعالان حوزه گردشگری، توسط محمد شفیعی فرماندار خوسف ایجاد و منجر به تعطیلی این واحدها شده است.
,
 
,
مجموعه آبدرمانی آبگرم لوت، دهکده گردشگری، منطقه گردشگری گواب خوسف، منطقه گردشگری جنگل نخاب، دق اکبرآباد و مجموعه آبدرمانی شهرستانک ازجمله مواردی است که به علت سنگ‌اندازی برخی مسئولان به تعطیلی کشیده شده است.
,
 
,
در این خصوص فعالان گردشگری شهرستان خوسف در نامه‌ای به وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، قصه پر غصه‌ی مشکلاتشان را بازگو کردند تا شاید در سفر وزیر که مدت‌ها منتظر آن بودند، مشکلات آن‌ها رفع شود.
,
 
,
این افراد اعلام کردند: ما در صنعت گردشگری شهرستان خوسف سرمایه‌گذاری کردیم. اکنون که بعد از سال‌ها بالاترین مقام اجرایی در این حوزه، به استان خراسان جنوبی سفر کرده است، تقاضای بازدید از واحدهای به تعطیلی‌کشیده شده را داریم چراکه سرمایه‌های ما در این شهرستان، به تباهی کشیده شد و صدای ما به جایی نرسید. عاجزانه خواهشمندیم ما را از این همه ستم در شهرستان خوسف نجات دهید.
,
 
,
یادآور می‌شود، برخی از این افراد از برخی مسئولان شکایت کردند و پرونده آن‌ها درحال رسیدگی است که ازجمله می‌توان به دادگاه مسئول دهکده گردشگری خوسف که قرار است حدود 25 دی‌ماه برگزار شود، اشاره کرد. این مجموعه ماه‌هاست در تعطیلی به سر می‌برد اما شنیده شده مسئولان مربوطه، این مکان را برای بازدید معاون گردشگری وزیر آماده می‌کنند.
,
 
,
همچنین شنیده شده قرار است مجموعه‌ای گردشگری در مسیر کلاته‌ملک شهرستان خوسف توسط ولی تیموری معاون گردشگری وزیر کلنگ‌زنی شود.
,
 
,
اکنون این سؤال مطرح است چگونه قرار است واحد جدید گردشگری کلنگ‌زنی شود در صورتی که واحدهایی که سال‌ها فعالیت می‌کردند، به تعطیلی کشیده شده است؟! آیا قرار است مسئولان استانی، جلوی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یک حرف بزنند و بعد از آن به‌گونه‌ای دیگر اقدام کنند؟
,
 
,
امید است وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جلسه‌ای با مسئولان واحدهای گردشگری که به تعطیلی کشیده‌شده و واحدهای حوزه‌های میراث فرهنگی و صنایع دستی که مشکلاتی دارند، برگزار کند.
,
 
,
چندی پیش گزارشی در خصوص وضعیت گردشگری شهرستان خوسف توسط پایگاه خبری تحلیلی خاورستان منتشر شد. متن و فیلم گزارش را از این‌جا مشاهده کنید.
, متن , متن , متن , فیلم , فیلم , فیلم ,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه