اخبار داغ

طی 8 ماهه گذشته انجام شد؛

رسیدگی به ۳۳۶ پرونده تخلف حمل و نقلی در آذربایجان‌غربی

رسیدگی به ۳۳۶ پرونده تخلف حمل و نقلی در آذربایجان‌غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در ۸ ماه گذشته ۳۳۶ پرونده تخلف در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان رسیدگی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، ارسلان شکری صبح امروز در جمع خبرنگاران، از بررسی و صدور حکم برای ۳۳۶ پرونده تخلف حمل و نقل بار و مسافر و رانندگان در سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این بررسی در جلسات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ به صورت مجزا انجام شد که از این میزان ۲۴۲ پرونده مربوط به کمیسیون ماده ۱۱ و تعداد ۹۴ پرونده در کمیسیون ماده ۱۲ مورد بررسی و صدور حکم قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

وی، افزود: رسیدگی به تخلفات ارتکابی شرکت‌های حمل ونقل بار و مسافر و همچنین رانندگان باعث کاهش مسائل و مشکلات جاده‌ای خواهد شد.

,

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی، با اشاره به آرای صادره در کمیسیون ماده ۱۱ گفت :  ۱۴۶ مورد تذکر، ۱۵ مورد بررسی مجدد، ۷ مورد برائت و ۶۳ مورد لغو موقت کارت هوشمند بر حسب تعداد و نوع تخلف در بازه زمانی یک تا سه ماهه از آرای صادره در این کمیسیون بوده است.

,

وی، در خصوص احکام صادر شده مربوط به تخلفات موسسات و شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر در کمیسیون ماده ۱۲ از ابتدای سال‌جاری تا‌کنون، بیان داشت: آرای پرونده‌های بررسی شده در این کمیسیون را ۴۶ مورد جریمه نقدی، ۱۱ مورد تذکر ، ۲۵ مورد برائت و ۱۱ مورد بررسی مجدد شامل می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه