اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت و برای مقابله با اوج قدرت ایران بود

فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت و برای مقابله با اوج قدرت ایران بود
حجت الاسلام شیرازی با بیان این‌که شرکت 85 درصدی مردم در انتخابات بهترین موفقیت برای نشان‌دادن قدرت ایران در دنیا بود گفت: فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به مردم و جمهوری اسلامی بود چراکه در اوج قدرت ایران عده‌ای در برابر اقتدار ایران ایستادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس صبح امروز در مراسم ۹ دی در مسجد امام حسین(ع) بیرجند اظهار کرد: اگر ما به سال ۸۸ نگاه کنیم و بینیم وضعیت جمهوری اسلامی را در جهان چگونه بوده است؛ پیروزی جبهه مقاومت و حزب‌الله رقم خورد و در غزه نیز سران رژیم صهیونیستی شکست خوردند و قبل از پیروزی حزب الله و مردم غزه دشمنان ایران اسلامی را تهدید می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به این‌که در سال ۸۸ گرایش‌ها عوض شد، افزود: رئیس جمهور آمریکا به مقام معظم رهبری نامه نوشت و از مواضع قبلی عقب‌نشینی کرد و جمهوری اسلامی یک قدرت بزرگ در منطقه شد و گفتند "در مباحث بین‌المللی باید جایی را برای ایران باز کنیم".

,

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به این‌که در انتخابات سال ۸۸ بیش از ۸۵ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند، گفت: این موفقیت، بهترین زمانی بود که ما قدرت خود را در دنیا نشان دهیم.

,

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: فتنه ۸۸ بزرگترین خیانت به مردم و جمهوری اسلامی بود چراکه در اوج قدرت ایران عده‌ای در برابر اقتدار ایران ایستادند.

,

وی افزود: دشمنان برنامه دارند هر ۱۰ سال یک فتنه را شکل دهند و انقلاب اسلامی را از بین ببرند اولین فتنه، فتنه سال 1378 بود که درایت مقام معظم رهبری آن فتنه را خاموش کرد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: فتنه بعدی فتنه در سال 1388 بود و سران فتنه گفتند ما برنامه‌ریزی کردیم تا میوه فتنه را در سال ۸۸ بچینیم و عده‌ای آگاهانه و نااگاهانه وارد این فتنه شدند.

,

حجت‌الاسلام شیرازی با اشاره به این‌که در سال ۸۸ از روز انتخابات فتنه را آغاز کردند، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نمایندگان کاندیداهای رئیس جمهوری را فراخواندند و فرمودند "اگر کسی غیر از احمدی‌نژاد برنده انتخابات می‌بود باز هم فتنه روی می‌داد چون برنامه‌ریزی شده بود".

,

وی افزود: اگر بخواهد در این کشور انتخابات شکل گیرد و هر کس که نتیجه انتخابات به نفع او نبود بگوید "انتخابات را باطل اعلام کنید و تقلب شده است" که چه شد، قانون باید اجرا شود.

,

وی با اشاره به این که تقلب در انتخابات، اسم رمز بود، افزود: مقام معظم رهبری در دولت آقای روحانی در جمع مسئولان نظام فرمودند "سران فتنه در جلسات خصوصی خود می‌گویند تقلب نشده است پس چرا نمی‌آیند در جمع بگویند و عذرخواهی کنند؟"

,

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به این‌که سران فتنه باید علیه اغتشاشگران موضع بگیرند، گفت: بحث این طرف و آن طرف نیست بحث دشمنی با جمهوری اسلامی، مردم و انقلاب است اما بازهم آقایان حواسشان را جمع نمی‌کنند.

,

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: آشوبگران خیمه‌های عزاداری امام حسین(ع) را آتش زدند اما باز هم آقایان و سران فتنه بیانیه دادند و از آشوب‌ها حمایت کردند اما در حماسه ۹ دی همه به میدان آمدند هم آنان‌که طرفدار موسوی بودند و هم آن‌هایی که طرفدار احمدی‌نژاد بودند و بحث طرفدار آقای موسوی و احمدی‌نژاد نبود و همه آمدند.

,

وی افزود: بعد از حماسه ۹ دی بار دیگر در ۲۲ بهمن ۸۸ همه مردم آمدند و حرف آخر زدند.نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: رئیس جمهور آمریکا در سال ۸۸ به صورت علنی از فتنه حمایت کرد.

,

وی با اشاره به این که امروز هم آمریکایی‌ها بحث از مذاکره می‌زنند چراکه نیاز به ایران دارند، افزود: اگر سال ۸۸ جمهوری اسلامی قوی نبود کاری به آن نداشتند، رژیم صهیونیستی شکست خود را از جمهوری اسلامی می‌داند و لازم نیست جمهوری اسلامی در فلسطین حضور داشته باشد؛ شما مردم ایران نگاه انقلابی خود را به ملت فلسطین صادر کردید و فلسطین رژیم صهیونیستی را شکست داد.

,

وی با اشاره به این‌که در بسیاری از جاها التماس می‌کنند جمهوری اسلامی ورود پیدا کند، افزود: عربستانی‌ها امروز التماس می‌کنند ایران در بحث یمن وارد شود تا مسئله یمن پایان پذیرد.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: دشمن دید جمهوری اسلامی در جنگ نظامی آن‌ها را شکست داده و در جنگ فرهنگی نیز نگداشته بین مردم و راه امام و شهدا فاصله بیفتد و این یعنی شکست این یعنی قدرت ایران و این یعنی شکست استکبار.

,

وی افزود: دشمنان آمدند ضربه خود را در سال ۹۸ به مردم ایران بزنند اما نتوانستند و اگر قدرت ولایت فقیه نبود موفق نمی‌شدیم و باید قدر قدرت ولایت فقیه را بدانیم.

,

حجت‌الاسلام شیرازی تصریح کرد: جبهه مقاومت در عراق و سوریه پیروز شد و حزب الله قدرت گرفت جبهه مقاومت در منطقه حضور پیدا کرد و وارد شدند چراکه فکر می‌کردند می‌توانند فشار وارد کنند اما باز هم شکست خوردند.

,

وی افزود: دشمنان تحریم را تشدید کردند و تصور می کردند می‌توانند مردم ایران را از پای در آورند از سال ۶۸ برای سال ۹۸ طراحی کردند اما در جمهوری اسلامی با سخنرانی مقام معظم رهبری و حضور مردم نقشه ۳۰ ساله آن‌ها نقش بر آب شد.

,

حجت‌الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: ترامپ دست خود را به سوی جمهوری اسلامی دراز کرد تا در انتخابات رأی بیاورد اما مقام معظم رهبری فرمودند کسی حق ندارد با آن‌ها مذاکره کند.

,

وی افزود: قدرت امروز ما اصلا قابل مقایسه با قدرت جمهوری اسلامی در سال ۵۸ نیست.نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: ما ۴۰ سال با دشمن بزرگ خود جنگیده‌ایم و آمریکا را روز به روز ذلیل‌تر کردیم و در آینده نیز ذلیل‌تر خواهیم کرد.

,

حجت‌الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها هزاران کیلومتر آن طرف‌تر ایستاده‌اند و فریاد می‌زنند اما هنگامی که تعدادی از ملوان‌های آن‌ها را اسیر کردیم خودشان را خیس کردند.

,

وی افزود: شما مردم، شاه را بیرون کردید، حزب بعث عراق را شکست دادید، آمریکا را ذلیل کردید، تروریست‌ها را از منطقه خارج کردید و یک روز هم آمریکا را به پشتوانه ولایت فقیه شکست خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه