اخبار داغ

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بوشهر:

در مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ وجود دارد/ تخریب اعتقادات مردم در فضای مجازی

در مراکز تصمیم گیری کشور نفوذ وجود دارد/ تخریب اعتقادات مردم در فضای مجازی
سخنران ویژه مراسم 9 دی بوشهر گفت: نفوذ موضوعی است که امروز در مراکز تصمیم‌گیری کشور اتفاق افتاده است و مسئولین باید همکاران داخلی آمدنیوز را شناسایی و معرفی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس خبر؛ بزرگداشت حماسه ۹ دی در مرکز استان بوشهر با حضور امام‌جمعه موقت تهران، آیت‌الله صفایی غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان، مردم ولایتمدار و مسئولین در مصلای نماز جمعه شهر بوشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس خبر,

در این مراسم بسیاری از چهره‌های سیاسی که در سالهای گذشته مواضعی نزدیک به اصلاح‌طلبان در حمایت از فتنه ۸۸  اتخاذ کرده بودند نیز حضور داشتند، اما استاندار بوشهر و معاونین وی مانند سال های گذشته در این برنامه غایب بودند.

,

سید احمد خاتمی امام‌جمعه موقت تهران در آیین بزرگداشت ۹ دی  اشاره به توطئه‌های دشمنان، گفت: امروز آمریکا در دو عرصه داخلی و خارجی برای مقابله با اسلام و انقلاب اسلامی در حال فعالیت است تا بتواند چراغ مقاومت را خاموش کند و این همان خاورمیانه جدیدی است که وزرای دولت آمریکا از آن صحبت می کنند.

,

1820661

, 1820661,

امام‌جمعه موقت تهران اظهار کرد: در کشور عراق توطئه عمیقی در جریان است که توسط آمریکا مدیریت و هزینه‌های پشتیبانی آنرا عربستان سعودی بر عهده گرفته و برای از بین بردن حکومت مردمی تلاش می کنند. این تحرکات از تظاهرات به اغتشاش تبدیل شده است و برای اثبات آن می‌توان به آتش زدن کنسولگری ایران در نجف و جلوگیری از تردد زوار حضرت سیدالشهدا (ع) اشاره کرد.

,

وی با اشاره به توطئه‌های داخلی خاطرنشان کرد: آمریکا برای داخل کشور دقیقاً پروژه براندازی را در سر دارد اما جمهوری اسلامی با سپاهی محکم و ستون‌هایی فولادی و عنایت خداوند در برابر همه این توطئه‌ها خواهد ایستاد.

,

نیروهای مسلح زاهدان شب و شیران روز هستند

, نیروهای مسلح زاهدان شب و شیران روز هستند,

خاتمی بیان کرد: از دیگر ستون‌های نظام جمهوری اسلامی، رهبری بیدار، شجاع، بصیر، انقلابی، مجاهد، سیلی خورده قبل از انقلاب، رزمنده، جانباز و مردمی است که بارها آمریکایی‌ها اعلام کرده‌اند با رهبری امام خامنه‌ای مردم هوشیار هستند و این نشان می‌دهد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند.

,

وی ابراز کرد: ستون بعدی انقلاب اسلامی مردمی هستند که آمریکا برنامه‌های بسیاری برای جدا کردن آنها از انقلاب دارد و قطعاً امسال در روز ۲۲ بهمن‌ماه بی نظیرترین حماسه‌ها به رخ دشمن می‌کشند.

,

1820665

, 1820665,

خاتمی اذعان کرد: چهارمین ستون فولادی انقلاب اسلامی و نظام، نیروهای مسلح هستند که روز به روز توانمندتر از گذشته می شوند و به عنوان زاهدان شب و شیران روز از کشور و انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند.

,

امام‌جمعه موقت تهران تصریح کرد: امروز آنچه در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی توسط دشمنان منتشر می‌شود از بن بی‌اساس است و همه بدانند انقلاب اسلامی درخت تناوری است که هیچ تند بادی نمی‌تواند حتی یک شاخه از آن را تکان دهد.

,

یک برادر هیچ‌گاه خود را با شهدا درگیر نمی‌کند

, یک برادر هیچ‌گاه خود را با شهدا درگیر نمی‌کند,

وی با اشاره به اینکه خداوند امید ما را ناامید نخواهد کرد، افزود: اطمینان می‌دهیم این انقلاب و نهضت اسلامی ماندگاری دارد و مشکلات به پایان خواهد رسید، زمستان تمام خواهد شد و رو سیاهی برای کسانی است که ناامیدی را در بین مردم ترویج می‌دهد.

,

خاتمی بیان کرد: یکی از توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام، تضعیف مبانی اعتقادی است و دشمنان می‌دانند انقلاب از محرم، صفر، فاطمیه و غیره آغاز شده است و سعی دارند از طریق فضای مجازی اعتقادات را خدشه‌دار کنند.

,

امام‌جمعه موقت افزود: برخی تلاش می کنند ارزش‌ها در جامعه کمرنگ شود، برخی اعتقاد دارند نام شهدا باید برداشته شود و این اقدامات فقط کار ضدانقلاب است و هیچ‌گاه یک برادر خود را با شهدا درگیر نمی‌کند.

,

مسئولین به مردم دروغ نگویند

, مسئولین به مردم دروغ نگویند,

خاتمی اظهار کرد: برخی در جامعه ناامیدی را پمپاژ می‌کنند اما همه بدانند به گونه‌ای که مطرح می‌کنند نظام در شیب سقوط است اما این گونه نیست و آمریکا و رژیم صهیونیستی در شیب سقوط هستند. گرانی وجود دارد که بسیاری از آنها نتیجه بی‌تدبیری است و ناامید کردن مردم بازی در میدان دشمن است.

,

وی با اشاره به اینکه دروغ و بی‌اعتمادی در حال ترویج است، بیان کرد: دشمن می‌خواهد هیچ اعتمادی وجود نداشته و فضای مجازی آلوده به فحاشی بسیار زیاد شده است و اهانت‌ها بدون مرز مطرح می‌شوند و این موضوع  خوشایند دشمنان است.

,

1820668

, 1820668,

امام‌جمعه تهران گفت: از همین‌جا از همه مسئولین عرض می‌کنم که ما به مردم میگوییم به مسئولین اعتماد داشته باشید اما مسئولین هم باید مراقب وعده‌هایی که می‌دهند باشند و به مردم دروغ نگویند.

,

هزینه تسلیم شدن بیشتر از هزینه مقاومت است

, هزینه تسلیم شدن بیشتر از هزینه مقاومت است,

خاتمی با اشاره به اینکه دشمنان در حال تلاش ابهت انقلاب اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: فتنه گران در سال ۸۸ شعار می‌دادند مرگ بر اصل ولایت‌فقیه که نشان از مخالف با اصل نظام داشت اما با ورود مردم نقشه‌ها خنثی شد.

,

امام‌جمعه تهران اذعان کرد: فشاری که در عرصه اقتصادی به مردم وارد می‌شود کار دشمن است اما مردم می‌دانند ساده زندگی کردن هزینه دارد و امروز هزینه تسلیم شدن خیلی بیشتر از هزینه مقاومت است و باید در انتخابات آینده همه در کنار هم تلاش کنیم افرادی متعهد، آگاه و دلسوز وارد مجلس شوند.

,

عوامل داخلی همکار با زم شناسایی و معرفی شوند

, عوامل داخلی همکار با زم شناسایی و معرفی شوند,

وی ادامه داد: برخی می‌گویند در انتخابات شرکت نخواهیم کرد، همه بدانند حضور در انتخابات و شرکت در تصمیم‌گیری‌های کشور، آری گفتن به نظام جمهوری اسلامی ایران است.

,

خاتمی با بیان اینکه نفوذ همچنان ادامه دارد، گفت: نفوذ موضوعی است که امروز در مراکز تصمیم‌گیری کشور اتفاق افتاده است و ما از مسئولین درخواست داریم عوامل داخلی که با روح‌الله زم همکاری داشته‌اند را شناسایی و به مردم معرفی کنند.

,

به گزارش سپاس خبر؛ قبل از آغاز صحبت‌های سخنران ویژه حاضرین در مراسم دعای فرج امام زمان (عج) را زمزمه کردند و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، مرگ بر انگلیس، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده و مرگ بر ضد ولایت‌فقیه سر دادند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه