اخبار داغ

«تهران نیوز» گزارش می‌دهد؛

بصیرت افزایی با برپایی نشست‌هایی منظم در بهارستان

بصیرت افزایی با برپایی نشست‌هایی منظم در بهارستان
توجه به موضوع بصیرت افزایی و همچنین آگاهی از نقش دین در زندگی در قالب برگزاری نشست‌ها در دستور کار ادارات شهرستان بهارستان قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، نشست بصیرت افزایی و نقش دین در زندگی با حضور دکتر بحرالعلوم مسئول کانون بسیج جامع پزشکی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایران، دانوش دمیریان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان،  المیرا سلیمانی‌جوان معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان و جمعی دیگر از مسئولین و کارشناسان ستادی و شهرستانی در سالن جلسات این اداره در بهارستان برگزار گردید.

بنابر این گزارش، در طول نشست برگزار شده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان در رابطه با اتفاقات اخیر و همچنین نحوه خدمات‌دهی شبکه بهداشت و آسیب‌های اجتماعی توضیحات کاملی را به حاضرین در این جلسه ارائه داد و به تشریح اقدامات انجام شده پرداخت.

در ادامه نشست بصیرت افزایی و نقش دین در زندگی، بحرالعلوم پیرامون موضوع نقش دین در زندگی و همچنین موضوع آسیب شناسی اجتماعی و نحوه مدیریت آسیب‌ها و بصیرت افزایی مطالبی را به شرکت‌کنندگان در نشست مذکور بیان کرد.

وی همچنین به بحث و گفت‌وگو با حاضران در این نشست پرداخت و نکاتی را نیز پیرامون موضوعات برگزاری جلسه مذکور به صورت مکالمات پرسش و پاسخی به افراد حاضر بیان کرد.

گفتنی است؛ نشست بصیرت افزایی و نقش دین در زندگی به سئوالات حاضران در این جلسه پیرامون موضوعات مطرح شده، پاسخ داده شد تا ابهامات موجود در این راستا نیز رفع شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/*

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه