اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

اعتراف معاون شریعتمداری به بی ثمر بودن دولت روحانی/ آقای میدری دستاوردتان بعد از 6 سال چه بوده؟

اعتراف معاون شریعتمداری به بی ثمر بودن دولت روحانی/ آقای میدری دستاوردتان بعد از 6 سال چه بوده؟
دولت برای پرداخت یارانه معیشتی دست به دامان حساب بانکی افراد شده و عملاً به بی ثمر بودن پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان اعتراف کرده است.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "دولت روحانی با بحران دستاورد روبروست"، این جمله متعلق به یکی از منتقدان جدی دولت روحانی نیست و احمد میدری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته گذشته با اعلام شکست طرح تحول سلامت که رئیس جمهور همواره به عنوان افتخار بزرگ دولت تدبیر و امید از آن نام می برد، گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اعتراف معاون رفاه وزارت کار به بی ثمر بودن دولت روحانی بعد از شش سال در حالی است که خود احمد میدری متولی وضعیت رفاهی دولت است و شش سال است که عنوان" معاون رفاه اجتماعی" وزارت کار را یدک می کشد. این روزها انتقاد از دولت و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل عدم شناسایی دهک های نیازمند یارانه معیشتی شدت گرفته است.

,

بعد از گرانی بنزین دولت تصمیم گرفت یارانه معیشتی به نیازمندان پرداخت کند ولی در روند پرداخت این یارانه معیشتی مشخص شد که برخی خانواده های متمول این یارانه را دریافت می کنند و نیازمندان از دریافت ان باز مانده اند. دولت نیز شرط دریافت یارانه معیشتی را بررسی حساب های بانکی افراد خانواده برشمرد.

,

این درحالی است که پیشتر احمد میدری معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان خبر داده و گفته بود: اطلاعات بیش از ۲۳ میلیون نفر از ۵۰پایگاه اطلاعاتی جمع‌آوری شده است. می‌توان با استفاده از اطلاعات پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان میزان تسهیلات پرداخت شده به‌صورت فردی و گروهی را استخراج کرد و در زمینه‌های مختلف تصمیم‌گیری به کار گرفت.

,

حال اما دولت برای پرداخت یارانه معیشتی دست به دامان حساب بانکی افراد شده و عملاً به بی ثمر بودن پایگاه اطلاعاتی رفاه ایرانیان اعتراف کرده است.

,

پیشتر حسن روحانی در  9 دی ماه سال گذشته در جلسه هیئت دولت و با انتقاد از معاون رفاه وزارت کار گفت: مردمی که تحت فشار هستند، دهک هایی که ما می گوییم دهک های پایین جامعه اینها چه کسانی هستند؟ کدام قشر هستند؟ گاهی این دهک ها را بین روستایی و شهری ، شهری و حاشیه شهر، شهر کوچک یا کلان شهر تقسیم می کنیم ولی هیچکدام یک امار و ارقام دقیقی نداریم .برای اینکار وزارت کار قدم هایی برداشته و امید های زیادی به ما داده است ولی در عمل، می بینیم این اقدامات وزارت کار ایراد فراوانی دارد و نمی توانیم این دهک ها را شناسایی کنیم. من خواهش می کنم وزارت کار این ایرادات را رفع کند.(خبرگزاری مهر،10 دی ماه 97 )

,

معاونت رفاه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی این روزها تبدیل به اپوزسیون دولت شده و احمد میدری در مصاحبه ای عنوان کرده که سیاست های دولت را قبول ندارد و دولت را بدون دستاورد خوانده است. دعواهای دورن دولت به جز تاثیر منفی بر زندگی مردم هیچگونه فایده ای ندارد.

,

سیده راضیه طاهریان

, سیده راضیه طاهریان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه