اخبار داغ

اظهارات عضو شورای شهر تهران تکذیب شد؛

سعید محمد: قطار شهری هشتگرد از ایمنی کامل برخوردار است

سعید محمد: قطار شهری هشتگرد از ایمنی کامل برخوردار است
پروژه قطار شهری هشتگرد از ایمنی کامل برخوردار است اما با توجه به اینکه بخشی از سیگنالینگ آن همچنان در حال کار است و تا 6 ماه نخست سال آینده تکمیل می‌شود، دو خط رفت و برگشت با ایمنی کامل افتتاح شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  تیتریک فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح قطار شهری هشتگرد گفت: به همت سپاه و تعامل وزارت راه و شهرسازی یکی از آرزوهای دیرین مردم استان البرز محقق شد و 26 کیلومتر مسیر ریلی مترو گلشهر به هشتگرد مورد بهره برداری قرار گرفت. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک , تیتریک,
سعید محمد با اشاره به اینکه 5 کیلومتر از مسیر مذکور زیرزمینی است، افزود: این پروزه با همت و توان جوانان ایرانی و 80 درصد بومی سازی تجهیزات به انجام رسید و نقش بسیار مهمی در رونق توسعه منطقه دارد زیرا حمل و نقل یکی از دغدغه های اصلی مردم بود. 
,
 
,
وی اظهار داشت: با کاهش هزینه های حمل و نقل با مترو دغدغه شهروندان این منطقه مرتفع شد و کمک زیادی به معیشت مردم خواهد کرد، قرارگاه خاتم مفتخر است در این پروژه و به زودی پروژه آبیک به چرمشهر که کنارگذر تهران است فعالیت کرده و به زودی افتتاح خواهد شد. 
,
 
,
محمد تصریح کرد: در حال حاضر 2 رام قطار در قطار شهری هشتگرد فعال است و تا اوایل سال آینده به 8 رام قطار افزایش پیدا خواهد کرد تا فاصله حرکت قطارها به 7 دقیقه کاهش پیدا کند، مدت سفر از گلشهر تا هشتگرد 20 دقیقه بوده و 250 هزار مسافر در روز امکان تردد دارند. 
,
 
,
وی گفت: 15 هزار نفر در هر جهت و هر ساعت امکان تردد دارند و با هزینه کم این امکان فراهم خواهد شد، این پروژه از ایمنی کامل برخوردار است اما با توجه به اینکه بخشی از سیگنالینگ آن همچنان در حال کار است و تا 6 ماه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد دو خط رفت و برگشت با ایمنی کامل افتتاح شده است. 
,
 
,
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء در خاتمه خاطر نشان داشت: پس از اتمام عملیات انشالله به 8 رام قطار افزایش پیدا خواهد کرد و با توجه به اینکه متولی آن شرکت بهره برداری تهران است، زمان بندی اعلام می شود. 
,
 
,
این در حالی است که طی ساعات گذشته بهاره آروین عضو شورای اسلامی شهر تهران راه‌ اندازی خط متروی هشتگرد به گلشهر را تحت تأثیر فشار دولت اعلام کرد و گفت: این خط ایمنی لازم را ندارد.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه