اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان:

واحدهای صنفی متخلف ۱۰۲ میلیارد تومان جریمه شدند

واحدهای صنفی متخلف ۱۰۲ میلیارد تومان جریمه شدند
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: واحدهای صنفی متخلف لرستان امسال 102 میلیارد تومان جریمه شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد رضا صفی خانی در گفت وگو با خبرنگار سفیر افلاک با اشاره به افزایش ۶۶درصدی پرونده های تخلف واحدهای نان و آرد استان اظهار داشت: امسال بازرسی از واحدهای آرد و نان ۱۱۵ درصد رشد داشته و ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده یک هزار و ۸۷ درصد افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی میزان بازرسی های بازار در هشت ماهه امسال را ۷۱ هزار و ۲۲۵ مورد دانست و افزود:‌این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد رشد داشته و منجر به تشکیل سه هزار و ۹۹۶ فقره پرونده شده است.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به جریمه ۱۰۲ میلیارد تومانی پرونده‌های تخلفاتی واحدهای صنفی در سال ۹۸ عنوان کرد: با توجه به اینکه از راهکارهای تنظیم بازار جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان، نصب برچسب قیمت کالاها توسط فروشندگان است پویش«بدون قیمت نخریم» در دستور کار سازمان قرار گرفته است.

,

صفی خانی بیان کرد: لازم است شهروندان از فروشگاههایی که بر چسب قیمت را روی کالاها درج کرده اند خرید کنند تا متخلفان نیز درصدد پایبندی به قانون برآیند

,

وی با تاکید برلزوم اطلاع رسانی این پویش گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده درصورت درج نکردن قیمت کالا ها در فروشگاهها موارد را با سامانه ۱۲۴ سازمان اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه