اخبار داغ

رئیس بیمارستان نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛

پست‌های امدادی بیمارستان شهید محلاتی در زلزله و بحران‌ها

پست‌های امدادی بیمارستان شهید محلاتی در زلزله و بحران‌ها
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی تبریز با بیان اینکه در بین بیمارستان های نظامی کشور رتبه دوم را داردند افزود: تا آخر سال ۹۹ در این مرکز بخش طب هسته ای و رادیو تراپی راه اندازی و قابل بهره برداری خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، سیدوحید حسینی قبل از ظهر سه‌شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اعلام اینکه بیمارستان شهید محلاتی در سال ۶۹ تاسیس شد اظهار داشت: این بیمارستان زیرمجموعه نیروی زمینی سپاه پاسداران است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

وی با بیان اینکه بیمارستان شهید محلاتی یک مرکز درمانی نظامی است، گفت: عامه مردم از خدمات بیمارستان استفاده می کنند و این بیمارستان در مامویت های پست های امداد و بحران های غیر مترقبه، ارائه خدمت می‌کند.

حسینی بیان کرد: فلسفه و رسالت بیمارستان ما متفاوت و برجسته می باشد و در آبان ماه ۹۶ بیمارستان شهید محلاتی به زلزله‌زدگان کرمانشاه ارائه خدمت کرد و ۴۰ روز در مناطق زلزله زده در بیمارستان های صحرایی ارایه خدمات داد.

,
,
,

وی در ادامه افزود: این بیمارستان بر اساس شاخص هایی که علوم پزشکی در سال ۹۷ داشت، از نمره ۱۰۰ نمره ۸۶ را کسب کرد.

,

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی تبریز با اعلام اینکه نیت‌هایمان را در مجموعه بر اساس نیت الهی تعریف کردیم اظهار داشت: ادعا نمی کنیم که صد در صد موفق بوده ایم و اما در مسیر صحیح و درست تلاش کرده و در شان مردم و کرامت انسانی رفتار می کنیم.

,

وی گفت: بیمارستان محلاتی به معنای واقعی تخصصی است و در تمامی تخصص های داخلی، جراحی و زنان و ارتوپدی و ... فعالیت می کند.

حسینی با بیان اینکه ما در بخش هایمان بالای ۹۵ درصد طرح انطباق را رعایت می کنیم خاطر نشان شد: رعایت طرح انطباق هرچند هزینه بر است ولی برای ما هزینه مهم نیست و می خواهیم عزت انسان ها را رعایت کنیم و دنبال سود و مسائل دیگر نخواهیم بود.

وی اذعان کرد: در اتاق عمل‌های این بیمارستان به ازای هر پزشک جراح، ۲ متخصص بیهوشی وجود دارد و بخش زنان ما کاملا جدا بوده و کاملا به وسیله پرستاران زن به بیماران رسیدگی می‌شود

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی تبریز با بیان اینکه در این بیمارستان ۹۶ تخت مصوب سپاه و ۲۲۰ تخت مصوب علوم‌پزشکی در این بیمارستان وجود دارد گفت: در بیمارستان محلاتی پیچیده ترین اعمال جراحی به سهولت انجام می شود و ابزار، تجهیزات، نرم افزار و نیروی انسانی در این بیمارستان وجود دارد و در این مرکز بهترین امکانات با کیفیت بالا با کمترین هزینه ها ارائه می شود

وی با بیان اینکه بیمارستان محلاتی در بین بیمارستان های نظامی کشور  رتبه دوم  را دارد افزود: تا آخر سال ۹۹ در این مرکز بخش طب هسته ای و رادیو تراپی راه اندازی و قابل بهره برداری خواهد شد.

حسینی خاطر نشان شد: تا پایان این ماه فاز دوم درمانگاه را شروع می کنیم و مجوز های لازم را گرفته ایم و ساختمان ۶ طبقه که ۴ طبقه آن به درمانگاه اختصاص پیدا میکند، احداث می شود.

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی افزود: در این بیمارستان بهترین دستگاه آنژیو گرافی و لاپاراسکوپی وجود دارد که در ایران فقط در بیمارستان محلاتی می باشد.

وی اظهار داشت : نزدیک ۳۷۰ پزشک متخص و عمومی و فوق تخصص و ۴۱۰ تیم پیرا پزشکی در این بیمارستان وجود دارد.

حسینی با بیان اینکه در این بیمارستان روزانه  ۳ هزار و دویست نفر به بیمارستان برای خدمات سرپایی مراجعه می کنند گفت: به طور متوسط ۲ هزار و‌پانصد جراحی در ماه در بیمارستان انجام می گیرد.

وی افزود: بیش ترین جراحی ها شامل جراحی های عمومی، اعصاب و اورتوپدی و زنان است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی شهید آیت الله محلاتی خاطر نشان شد: جلسات زایمان های طبیعی فیزیولوژیک توسط ماماهای متخصص در این مرکز انجام می شود و هیچ عارضه ای برای مادران باردار ایجاد نمی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه