اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه:

انقلاب اسلامی سطح موازنه قدرت را فراتر از منطقه برهم‌زده است

انقلاب اسلامی سطح موازنه قدرت را فراتر از منطقه برهم‌زده است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه گفت: دنیای غرب از ائتلاف انقلاب اسلامی انگشت به دهن مانده، انقلاب اسلامی سطح موازنه قدرت را فراتر از منطقه برهم‌زده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سیدموسی حسین‌نژاد سه شنبه شب در مراسم 9 دی که در محل مسجد جامع شهر پل‌سفید برگزار شد، به ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اشاره و اظهار کرد:سفید جامهگان مایه آرامش آلام درد بیماران هستند، پرستاران اسوه صبر بردباری هستند.

وی با بیان اینکه پیشرفت و پس رفت تمام انقلاب‌های دنیا متاثر از فعالیت چند طیف از افراد آن جامعه است،افزود: دسته نخست این طیف شامل افراد بی‌تفاوتی است که برای آنها اهمیتی ندارد در چه انقلابی زندگی کنند، بر تن کردن لباس بی‌تفاوتی «به من چه و به توچه» یک استراتژی منسوخ شده است که کارایی در جامعه کنونی ندارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با معرفی دسته دیگر خاطرنشان کرد: دسته دوم از افراد جامعه که تا یک مقطعی با انقلاب همراه هستند و زمانی که مدیران به خواسته‌های این طیف توجه ندارند شروع به تخریب مدیر و مسئول می‌کنند، به افرادی اشاره کرد که امام(ره) را شبیه خود نشان می‌دهند تا سهم خواهی در این انقلاب داشته باشند چرا که امام هیچگاه شبیه این افراد نبوده است.

این مسئول افزود: دسته سوم که در فراز و فرودهای انقلاب با انقلاب همراه بوده‌اند و پای این انقلاب پیر شدند، این افراد هنوز برای حفظ این انقلاب جانفشانی می کنند واز مواضع انقلاب دفاع می‌کنند.

حسین‌نژاد تاکید کرد:رهبر فرزانه انقلاب در تمام دوران انقلاب اسلامی برای حفظ این انقلاب همراه بوده است.

وی با بیان اینکه گاهاً شاهد بوده‌ایم ریزش‌های انقلاب اسلامی از سوی کسانی رقم خورده  که دایه خواص بودن را داشتند و متاسفانه در آرایش سیاسی دشمن حضور یافتند، به مجلس ششم اشاره کرد و گفت: نماینده منتخب ملت در مجلس ششم از تریبون ملت بر علیه ملت و به کام دشمن در اردوگاه دشمن صحبت کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به فتنه سال 88 آن را تفسیری از جنگ جمل و خوارج توصیف و اظهار کرد: محیط دفاع مقدس ما در گذشته  تقابل نظامی بود اما یکی از اهداف دشمن در فتنه سال 88 این بوده که به جای شعارعلیه آمریکا وآتش زدن پرچم آمریکا باید پرچم یاحسین و مساجد را به آتش کشید.

این مسئول یکی از شرط‌های دشمن در برجام  را نام برد و گفت: دشمن شرط کرده ایران از حمایت محور مقاومت دست بکشد و حق ندارد در تجریه نقشه خاور میانه دخالت کند، دشمن می داند جنگ آینده جنگ سرزمین‌ها و تمدن‌ها نیست بلکه جنگ انرژی است که ابرقدرت‌ها به دنبال کسب انرژی هستند.

حسین‌نژاد با تاکید براینکه در هشت سال دفاع مقدس کشور ایران در مقابل دشمن تا دندان مصلح ایستادگی کرد و افزود:در طول سال‌های بعد انقلاب دشمن طرح‌های زیادی را جهت براندازی انقلاب اسلامی در کشور اجرا کرده است که می‌توان به ترور دانشمندان هسته‌ای، فتنه 88، ترور شهدای محراب، حادثه جنگل‌های آمل اشاره کرد.

وی تصریح کرد:امریکا از کشوری همانند عربستان که  رگه‌های از دموکراسی ندارد حمایت و دفاع می کند، به یاد نداریم در عربستان بحث دموکراسی مطرح شده باشد، دشمن به گونه ایران را معرفی می‌کند که از دموکراسی چیزی نمی‌داند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با یادآوری جریان فتنه سال 88 خاطر نشان کرد: عده‌ای در آن زمان ادعا داشتند ما آتش ودود می بینیم، پیاده نظام‌های دشمن که از دشمن خط می‌گرفتند از خودی‌ها بودند، با دست خودشان آب به آسیاب دشمن ریختند که در مرحله غربالگری، مردم دشمن را ناامید کردند و توانستیم از40سالگی انقلاب عبور کنیم.

این مسئول با تاکید براینکه مسئولان باید صدای مردم را بشنوند، تاکید کرد:مردمی که تا کنون دشمنان را ناامید کردند و حتی در 5 دی مراسم چهلمین روز درگذشتان اغتشاشات اخیر با دشمن همراهی نکردند این حق را دارند تا مسئولان شنونده صدای آنها باشند.
 
حسین‌نژاد اظهار کرد:قدرت ائتلاف سازی ایران جای غرور دارد، چین و روسیه با رونمایی از تجهیزات نظامی پیشرفته خود در رزمایش مشترک در آب‌های آزد زیر پرچم ایران، سال نو میلادی را به کام امریکایی‌ها تلخ کردند، دنیای غرب از ائتلاف انقلاب اسلامی انگشت به دهن مانده، انقلاب اسلامی سطح موازنه قدرت را فراتر از منطقه برهم‌زده است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی امانتی در دست ما است، افزود:گرانی‌ها، تورم و مسائل اقتصای، عدم نگاه به معیشت مردم، اینکه من نمی‌دانستم در اراده ملت  خللی وارد نمی‌کند، مردم یک صبر راهبردی را در مسئل اقتصادی اتخاذ کردند، تورم  و بیکاری نمی‌تواند دستاویزی باشد که انقلاب راه خود را ادامه ندهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه با توجه به انتخاباتی که در پیش داریم بخشی از فتنه‌ها قرار است در انتخابات هزینه شود،اظهار کرد: کاندیداهای مجلس وعده‌ای به مردم ندهند که نتوانند آن را عملی کنند و بعدها بهانه اینکه آن وعده برای زمان خاص بوده و امکان اجرایی ندارد را بیان کنند، مجلسی که در راس امور قراردارد باید برای طرح‌هایی مانند برجام وقت بگذارد، نمایندگان که عصاره قدرت مردم در مجلس شورای اسلامی هستند زمانی که برای گرفتن یک عکس سلفی با فرد غرب زده غش و ضعف می کنند، مردم از آنها ناامید می‌شوند.

وی در پایان با اشاره به فرمایش امام (ره) که یک موی کوخ نشینان را به کاخ نشین‌ها نمی‌دهم، تصریح کرد:ما چنین مسئولی را می‌خواهیم و کاندیداهایی که چنین اعتقادی را دارند به میدان عمل واردشوند، بعد از انتخابات دیگر رقابت معنایی ندارد و باید با رفافت همراه با وحدت به خواسته‌های مردم توجه کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه